Nowe konto osobiste w Bankach Spółdzielczych SGB

Bankowość spółdzielcza

Konto SGB
Fot. SGB

– Banki Spółdzielcze SGB chcą być postrzegane jako nowoczesne, bliskie klientom instytucje finansowe – zapowiada prezes zarządu SGB-Banku SA, Mirosław Skiba. – Zrywamy ze starym wizerunkiem, ale NIE odcinamy się od naszych tradycji. Jesteśmy coraz bardziej nowocześni, mobilni, mamy coraz lepsze produkty. Przyszedł czas na nowe otwarcie konta i designerskie karty płatnicze. I zapewniam, że nie jest to nasze ostatnie słowo!

Banki Spółdzielcze #SGB wprowadzają od nową kartę płatniczą w modnym układzie pionowym i minimalistycznej grafice i udostępniają nowe konto osobiste #BankiSpółdzielcze

Banki Spółdzielcze SGB wprowadzają od dziś nową, designerską kartę płatniczą w modnym układzie pionowym i minimalistycznej grafice. I jednocześnie udostępniają nowe konto osobiste o bardzo pozytywnej nazwie „Konto TAK!”. To idealne uzupełnienie oferty płatności mobilnych, z których klienci Banków Spółdzielczych SGB mogą korzystać już od kilku miesięcy.

Czytaj także: SGB Bank Spółdzielczy w Toruniu: zmienia się, oferuje więcej, wprowadza innowacje >>>

Najnowszy produkt SGB dostarczy klientom Banków Spółdzielczych wiele wrażeń związanych nie tylko z projektem karty płatniczej. Nowoczesne Konto TAK! to oferta działająca zgodnie z zasadą 3×1:

– 1 zł za prowadzenie konta, bez żadnych warunków;

– 1 transakcja miesięcznie zwalnia z opłaty za nowoczesną kartę debetową;

– 1 zł za wypłaty z innych niż należące do Grupy SGB bankomatów w Polsce.

Czytaj także: Płatności mobilne w SGB i Grupie BPS w ogólnopolskiej kampanii reklamowej >>>

Dodatkowe korzyści od partnerów SGB

W pakiecie klienci Banków Spółdzielczych otrzymują także dodatkowe korzyści od partnerów SGB – kartę Mastercard z programem lojalnościowym „Bezcenne Chwile” lub kartę VISA z programem „Visa Oferty”. Konto TAK zapewnia dostęp do bankowości internetowej, a także do płatności mobilnych BLIK, Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay.

– W ten sposób jeszcze mocniej wypełniamy obietnicę, którą Banki Spółdzielcze składają w trwającej właśnie kampanii reklamowej „Mamy tu wszystko” – mówi Błażej Mika, Wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA, odpowiedzialny między innymi za segment detaliczny oraz rozwój bankowości mobilnej. – Tak właśnie jest: mamy tu wszystko! klienci Banków Spółdzielczych mogą znaleźć w swoim lokalnym banku wszystkie rodzaje usług, do których przyzwyczaiła nas bankowość komercyjna. Od atrakcyjnego konta bankowego, przez dostęp do programów lojalnościowych naszych partnerów, aż do wiodących płatności mobilnych, których bogactwo wyróżnia nas na krajowym rynku usług bankowych. W ten sposób dołączamy do grona instytucji finansowych, które oferują klientom pełen zestaw technologicznych nowości i jednocześnie obsługę opartą na bezpośrednich, przyjaznych relacjach.

Zmieniając wizerunek Banków Spółdzielczych, Zrzeszenie SGB stawia na nowoczesne produkty bankowe, w tym przyjazne aplikacje z wieloma niestandardowymi funkcjami. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Spółdzielcza Grupa Bankowa przygotowuje obecnie nową, ultranowoczesną aplikację mobilną, która zastąpi „Portfel SGB”. Jej wdrożenie przewidziano na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2020 roku. Ale już w końcu listopada br. można się spodziewać udostępnienia jeszcze jednej płatności mobilnej – Fitbit Pay. W sumie SGB zaoferuje swoim klientom pięć form płatności mobilnych

Udostępnij artykuł: