Nowe ubezpieczenia dla wynajmujących, właścicieli i najemców

Z rynku

Sollers Consulting
Źródło: Sollers Consulting

Sollers Consulting współpracuje z francuskim ubezpieczycielem L'Olivier Assurance przy wprowadzaniu ubezpieczeń majątkowych. Nowy produkt daje ubezpieczycielowi możliwość zaoferowania swoim klientom bardziej kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej niż dotychczas. Został on wprowadzony w lutym 2020 r.

#MarcinPluta: Współpraca połączonych zespołów zaowocowała efektywnym transferem wiedzy #Ubezpieczenia #GospodarstwaDomowe @Sollers_ @Lolivier_Assur

Firma z sukcesem wsparła francuskiego ubezpieczyciela L’Olivier Assurance wprowadzając nowe ubezpieczenie dla gospodarstw domowych. Po ośmiu miesiącach intensywnych przygotowań, nowy produkt został wprowadzony na rynek w lutym tego roku.

Trzy rodzaje ubezpieczeń

Ubezpieczenia dla gospodarstw domowych są dostosowane do trzech segmentów klientów. Oferta obejmuje różne rodzaje ochrony ubezpieczeniowej dla wynajmujących, właścicieli i najemców.

‒ Gratulujemy L’Olivier pomyślnego zakończenia tego projektu. Sollers Consulting miał przyjemność wspierać firmę w rozwijaniu działalności na bardzo konkurencyjnym rynku. Współpraca połączonych zespołów zaowocowała efektywnym transferem wiedzy ‒ komentuje Marcin Pluta, Partner Zarządzający Sollers Consulting.  

Poszerzenie oferty dla klientów

L’Olivier Assurance, spółka zależna brytyjskiego ubezpieczyciela Admirala, od wielu lat koncentruje się na ubezpieczeniach komunikacyjnych. W 2018 roku szybko rozwijająca się firma ubezpieczeniowa zdecydowała się rozszerzyć swoją ofertę produktową.

Nowa działalność ubezpieczeniowa dla domu została wdrożona bazując na istniejącym już systemie corowym firmy Guidewire Software. Siedmiu ekspertów z Sollers Consulting pomogło firmie stworzyć techniczne podstawy do wprowadzenia produktu na rynek.

‒ Praca z Sollers była przyjemnością. Ich szeroka wiedza techniczna oraz umiejętność zwinnego zarządzania projektem, a także umiejętność skupienia się na rezultatach we wszystkich działaniach podejmowanych w trakcie projektu, pomogły przyspieszyć wdrożenie. Testy wykazały, że jakość wdrożeń była na wysokim poziomie ‒ mówi Nicolas Bogucki, CIO L’Olivier.

‒ Zdolność do szybkiej integracji z członkami naszego zespołu była kluczem do zapewnienia efektywnej pracy zespołowej, dzięki czemu L’Olivier dostarczył solidny produkt wysokiej jakości ‒ dodaje Bogucki.

Nowa linia biznesowa

W ciągu najbliższych czterech do pięciu miesięcy, obydwie firmy skoncentrują się na technicznych udoskonaleniach nowej linii biznesowej.

Mieszany zespół projektowy przygotuje produkt do bezproblemowego wdrożenia poprzez agregatory cyfrowe i portale klientów.

‒ Z niecierpliwością czekamy na dalsze wsparcie L’Olivier Assurance w jego dalszym rozwoju. Firma może polegać na nowoczesnej infrastrukturze technologicznej. Wraz z postępującą cyfryzacją, zapewni to więcej możliwości ‒ komentuje Marcin Pluta.

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: