Nowi partnerzy Sygma Bonus – Sygma Bank rozwija swój program rabatowy

Bankowość

Sygma Bank, jeden z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce, rozwija swój program rabatowy, przeznaczony dla wszystkich użytkowników kart kredytowych wystawionych przez bank. Do programu dołączyli ostatnio nowi partnerzy, oferujący zniżki i rabaty w przypadku zakupów dokonywanych przy pomocy karty kredytowej.

Sygma Bank, jeden z liderów rynku kredytów konsumenckich w Polsce, rozwija swój program rabatowy, przeznaczony dla wszystkich użytkowników kart kredytowych wystawionych przez bank. Do programu dołączyli ostatnio nowi partnerzy, oferujący zniżki i rabaty w przypadku zakupów dokonywanych przy pomocy karty kredytowej.

Bank zapowiada kolejnych partnerów, w chwili obecnej jest ich już ponad 40 - zarówno mniejszych, jak i dużych sieci handlowych.

Jeden z największych wystawców kart kredytowych w Polsce - zajmujący pierwsze lub drugie miejsce według różnych rankingów - i czołowy gracz na rynku kredytów konsumenckich, Sygma Bank, intensywnie pracuje nad rozwojem swojego programu rabatowego. Każdy użytkownik karty kredytowej Sygma Banku, dokonując nią transakcji, ma prawo do uzyskania zniżki u partnera programu. Łączna ilość partnerów przekracza 40 firm z różnych branż, co oznacza możliwość uzyskania zniżki w ponad 1800 punktów handlowych w całej Polsce.

W ostatnich tygodniach do programu rabatowego dołączyły trzy nowe sieci - sieć drogerii Dayli, sieć sklepów zoologicznych Kakadu oraz sieć Czas Na Herbatę. Nowi partnerzy oferują stały rabat wszystkim klientom Sygma Banku, którzy posiadają kartę kredytową Sygma Bank. Aby skorzystać z rabatu, klient musi poinformować sprzedawcę o chęci skorzystania z danej promocji i za zakupy musi zapłacić kartą kredytową Sygma Bank. Rabat zostanie naliczony automatycznie. To kolejni partnerzy w tym roku, na początku 2014r. bank nawiązał również stałą współpracę z odzieżową marką Bytom oraz siecią obuwniczą Kari.

Sygma Bonus jest częścią wspólnego programu, przygotowanego przez Sygma Bank dla swoich klientów. Pod jednym hasłem mieszczą się dwie linie korzyści oferowanych przez bank swoim klientów. Oprócz zniżek, rabatów i akcji specjalnych przeznaczonych dla użytkowników kart kredytowych Sygma Banku, każda transakcja kartą banku oznacza kumulację punktów, które mogą zostać wymienione później na nagrody. Cała platforma ma zatem charakter zarówno programu lojalnościowego, jak i rabatowego. Sygma Bank odświeżył serwis internetowy platformy, skupiając wszystkie informacje o korzyściach dla posiadaczy kart kredytowych w jednym miejscu. Bank planuje pozyskanie kolejnych partnerów do programu oraz wprowadzenie nowych form komunikacji pozwalających na łatwe uzyskiwanie zniżek przez klientów, jak wysyłka spersonalizowanych kuponów, czy wprowadzenie kodów QR.

Więcej na https://sygmabonus.pl/ oraz na stronie programu rabatowego www.rabaty.sygmabonus.pl. Informacje o Sygma Bonus  można również śledzić na https://www.facebook.com/SygmaBonus?fref=ts.

Źródło: Sygma Bank

Udostępnij artykuł: