Nowość na rynku – Ergo Hestia likwiduje szkody już w chwili zgłoszenia

Finanse i gospodarka

Od lipca 2013 r. Grupa Ergo Hestia wprowadziła usługę przyspieszonej likwidacji szkód. Aby cały proces przebiegał sprawnie i bezproblemowo, wprowadzono procedury umożliwiające likwidację szkód już w trakcie rozmowy, w której są one zgłaszane. Sopocki ubezpieczyciel jest w tej chwili jedyną firmą na rynku oferującą takie rozwiązanie.

Od lipca 2013 r. Grupa Ergo Hestia wprowadziła usługę przyspieszonej likwidacji szkód. Aby cały proces przebiegał sprawnie i bezproblemowo, wprowadzono procedury umożliwiające likwidację szkód już w trakcie rozmowy, w której są one zgłaszane. Sopocki ubezpieczyciel jest w tej chwili jedyną firmą na rynku oferującą takie rozwiązanie.

Standardowo uproszczona likwidacja szkody trwa 3 do 5 dni roboczych, tymczasem w ramach nowej procedury zaangażowanie ze strony klienta ogranicza się do wykonania jednego telefonu. Jest to istotne udogodnienie, tym bardziej, że nie jest konieczne dosyłanie dodatkowych dokumentów.

Prowadzone od chwili uruchomienia nowej usługi statystyki dotyczące działalności infolinii Ergo Hestii pokazują jednoznacznie, że zdecydowana większość zgłaszanych szkód likwidowana jest w dniu zgłoszenia. Przykładowo, 15 lipca br. zarejestrowano 30 szkód. 29 z nich zostało zlikwidowanych tego samego dnia, a jedna szkoda ze względu na konieczność dokonania oględzin zostanie zlikwidowana w ramach procedury uproszczonej.

- Usługę błyskawicznej likwidacji szkód w trakcie pierwszej rozmowy telefonicznej oferujemy od niedawna, jednak już teraz otrzymujemy wiele pozytywnych sygnałów od naszych klientów. Pokazują one, że tego typu usługa jest przez nich doceniana i niewątpliwie potrzebna na rynku - mówi Bartosz Dołkowski, dyrektor spółki ProContact obsługującej infolinię Grupy Ergo Hestia.

Nowa usługa oferowana przez Ergo Hestię dotyczy w tej chwili wyłącznie prostych szkód majątkowych. Statystyki dotyczące likwidacji szkód przy pierwszym kontakcie są obiecujące i są dobrym prognostykiem do wprowadzenia dalszych usprawnień dla klientów w tym obszarze.

Źródło: Grupa Ergo Hestia

Udostępnij artykuł: