Nowości w Aplikacji Mobilnej dla firm Banku Millennium

Bankowość

Bank Millennium udostępnił klientom korporacyjnym nowe rozwiązania w Aplikacji Mobilnej. Dzięki nim przedsiębiorcy będą mogli jeszcze łatwiej zarządzać finansami firmy.

Bank Millennium udostępnił klientom korporacyjnym nowe rozwiązania w Aplikacji Mobilnej. Dzięki nim przedsiębiorcy będą mogli jeszcze łatwiej zarządzać finansami firmy.

Zmiany dotyczą przede wszystkim procesu realizacji przelewów. Wprowadzona została możliwość zlecania przelewów krajowych realizowanych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem systemów Express ELIXIR (przelewy natychmiastowe) i SORBNET. Klienci będą mogli zlecać za pomocą aplikacji mobilnej Banku Millennium przelewy zgodnie z zasadami obowiązującymi w tych systemach rozliczeń. Oznacza to możliwość zlecenia przelewu natychmiastowego do kwoty 100 tys. zł przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przelewy SORBNET można zlecać w dni robocze do godziny 15:00 bez ograniczeń kwotowych (przelewy powyżej 1 mln zł są realizowane jako SORBNET bez konieczności oznaczania ich przez klienta).

campos.ricardo.fot.d.sobieski.01.250x167- Zdecydowaliśmy się także na wprowadzenie w Aplikacji Mobilnej przelewów z przyszłą datą realizacji. Transakcje będzie można zdefiniować w przedziale 11 miesięcy od momentu inicjacji zlecenia. Inne udogodnienie dotyczy przekazania potwierdzenia transakcji e-mailem jako PDF. Będzie można je wyświetlić, zapisać na urządzeniu mobilnym lub przesłać na wskazany przez użytkownika adres e-mail. Umożliwimy również łatwiejszą identyfikację zrealizowanego lub otrzymanego przelewu - informacje prezentowane przez Aplikację Mobilną w historii rachunku będą tożsame z danymi widocznymi obecnie w systemie Millenet dla Przedsiębiorstw - mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Bank Millennium wprowadził też w Aplikacji Mobilnej dla klientów korporacyjnych specjalny przycisk logowania, który eliminuje konieczność wprowadzania numeru PIN po chwilowym opuszczeniu aplikacji. Dzięki temu przedsiębiorcy będą mogli korzystać z dłuższej aktywności aplikacji bankowej, która nie zostanie przerwana przez inne operacje, jak odczytanie SMS-a czy odebranie telefonu. Nowe rozwiązanie umożliwia użytkownikowi zdefiniowanie czasu aktywności w przedziale od 2 do 10 minut, przez który aplikacja pozostanie aktywna, nawet jeśli znajdzie się w trybie pracy w tle.

Źródło: Bank Millennium

Udostępnij artykuł: