Nowy Członek Zarządu Millennium Goodie

Kadry

16 marca 2021 roku Marcin Banacki został powołany na stanowisko Członka Zarządu Millennium Goodie ‒ czytamy w komunikacie Banku.

Marcin Banacki, Członek Zarządu Millennium Goodie
Marcin Banacki, Członek Zarządu Millennium Goodie. Fot. D.Sobieski /Bank Millennium

16 marca 2021 roku Marcin Banacki został powołany na stanowisko Członka Zarządu Millennium Goodie ‒ czytamy w komunikacie Banku.

Zarząd Millennium Goodie będzie wykonywał obowiązki w poszerzonym czteroosobowym składzie, w którym pozostają w swoich funkcjach: Wojciech Grudzień – Prezes Zarządu oraz Beata Krupińska i Honorata Byczyńska – Członkowie Zarządu. Marcin Banacki będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój aplikacji goodie oraz bazy użytkowników.

Marcin Banacki jest związany z Grupą Banku Millennium od 15 lat

Marcin Banacki jest absolwentem Politechniki Gdańskiej, na której ukończył studia na kierunkach Informatyka oraz Zarządzanie i Marketing. Pracę w Banku Millennium rozpoczął w Departamencie Rozwoju Aplikacji jako analityk IT, gdzie zajmował się rozwojem platform pożyczkowych dla Grupy Millennium, wdrażając innowacje w systemach zarządzania procesami kredytowymi.

Ostatnie miesiące przyniosły gwałtowny wzrost zainteresowania cashbackiem, rozwija się biznes marketingowy i coraz większą popularnością cieszą się karty podarunkowe

Od 2016 roku kierował projektem goodie, którego celem było stworzenie innowacyjnej platformy zakupowej, jako wewnętrznego start-upu Banku Millennium. Obecnie odpowiedzialny jest za rozwój aplikacji goodie, zarządzając multidyscyplinarnym zespołem specjalistów w dziedzinie rozwoju oprogramowania i usług online.

Czytaj także: Bank Millennium i Huawei Mobile Services integrują aplikacje i tworzą specjalną ofertę dla nowych klientów

Nowy etap rozwoju goodie

goodie wchodzi w nowy etap rozwoju. Po wstępnym okresie typowym dla start-upów, czyli analizowania, testowania rynku i definiowania kierunku rozwoju, dzisiaj ma już precyzyjnie określoną strategię działania i wchodzi w etap jej realizacji i komercjalizacji usług.

Ostatnie miesiące przyniosły gwałtowny wzrost zainteresowania cashbackiem, rozwija się biznes marketingowy i coraz większą popularnością cieszą się karty podarunkowe.

Dlatego podjęliśmy decyzję o powiększeniu składu Zarządu z trzech do czterech osób i jeszcze większym skupieniu na poziomie Zarządu na kwestiach rozwoju biznesu i zaangażowaniu klientów, niezmiennie przywiązując dużą wagę do obszarów związanych z IT i komunikacją mówi Antonio Pinto, Członek Zarządu Banku Millennium, Członek Zarządu Rady Nadzorczej Millennium Goodie. 

(...) będzie wspierać identyfikowanie i wykorzystywanie synergii między goodie a Bankiem Millennium

– Gratuluję Marcinowi Banackiemu nominacji do Zarządu Millennium Goodie. To bardzo trafny wybór osoby. Marcin był z goodie od samego początku, a jego  bogate doświadczenie w kierowaniu rozwojem naszej platformy zakupowej oraz prowadzeniu kompleksowych i dużych projektów stanowi dla nas ogromną wartość.

To wysokiej klasy specjalista, który świetnie odnajduje się w transformacji cyfrowej i dokładnie odczytuje trendy rynkowe. Jego znajomość specyfiki  rozwoju aplikacji w oparciu o rozwiązania chmurowe będzie wspierać identyfikowanie i wykorzystywanie synergii między goodie a Bankiem Millennium – dodaje Wojciech Grudzień, Prezes Zarządu Millennium Goodie.

Czytaj także: Bank Millennium wprowadził do oferty kredyt hipoteczny z okresowo stałą stopą procentową

Cel: utrzymać trend wzrostowy

– Cieszę się z nominacji do Zarządu Millennium Goodie. To dla mnie zaszczyt, że w tej roli będę miał możliwość uczestniczenia w dalszym rozwoju spółki i dziękuję Radzie Nadzorczej oraz Zarządowi za zaufanie.

Uruchamiamy kolejne usługi płatnej reklamy na naszej platformie

Rok 2021 będzie dla goodie bardzo ważny. Udostępnione na platformie usługi, w szczególności cashback i karty podarunkowe, rozwijają się, co pozwala na zwiększanie przychodowości. Coraz więcej klientów Banku Millennium korzysta z cashbacku, który pod koniec zeszłego roku został udostępniony jako usługa dodatkowa w bankowej aplikacji mobilnej.

Ponadto uruchamiamy kolejne usługi płatnej reklamy na naszej platformie. Cieszy też ciągły wzrost liczby użytkowników przeglądających treści udostępniane na platformie. W 2021 roku naszym celem jest utrzymanie tego trendu – powiedział Marcin Banacki.

Czytaj także: Milion transakcji goodie cashback w pierwszej połowie 2020 r.

Źródło: Bank Millennium
Udostępnij artykuł: