Nowy serwis mobilny iPKO już działa

Z rynku

Nowa wersja serwisu mobilnego iPKO jest już dostępna. Oprócz zmian w warstwie graficznej, łatwo dostrzec kilka dodatkowych funkcji, które ułatwią korzystanie z usług PKO Banku Polskiego w telefonie. Wygodniejsza nawigacja, szybki podgląd historii transakcji oraz możliwość spłaty karty kredytowej to tylko niektóre zalety nowego rozwiązania.

Wygląd mobilnego iPKO nawiązuje do stylistyki aktualnych serwisów PKO Banku Polskiego – pkobp.pl i ipko.pl oraz aplikacji mobilnej IKO.

Nowy serwis mobilny to między innymi:

  • Nowa strona logowania – pod adresem https://m.ipko.pl do której zalogować się można używając dotychczasowego loginu i hasła.
  • Nowa strona główna  – po zalogowaniu prezentowane będą kluczowe informacje o posiadanych produktach. Oznacza to, że nowe rozwiązanie jest dynamiczne i dopasowane do potrzeb klientów.
  • Nowa nawigacja – dodatkowe menu boczne, tzw. “hamburger”, zawierające skróty do funkcji serwisu. Użytkownicy mogą również skorzystać z przycisku “wstecz” w przeglądarce, który umożliwia  powrót do poprzednio oglądanych ekranów, bez utraty danych czy sesji logowania do serwisu.
  • Historia transakcji – dostępna po wejściu w szczegóły konta.
Spłata karty kredytowej – możliwość dokonania spłaty wybranej kwoty zadłużenia na karcie kredytowej.
  • Blokowanie karty płatniczej – funkcjonalność ważna ze względów bezpieczeństwa klientów. W przypadku zagubienia lub utraty karty można szybko i sprawnie zablokować ją online bez konieczności kontaktu z pracownikiem infolinii Banku lub wizyty w oddziale.
  • Otwieranie lokat i szybki kontakt z infolinią w celu zakupu produktów – a dodatkowo także,możliwość szybkiej rozmowy z konsultantem bądź zamówienia rozmowy zwrotnej.

– Rozwijając serwisy bankowości mobilnej i elektronicznej chcemy zadbać o wszystkich klientów i dostosowywać nasze rozwiązania do ich codziennych potrzeb. Wielu z nich korzysta, nie tylko z aplikacji IKO, ale również serwisu mobilnego. Dlatego zależy nam, aby również mobilna wersja serwisu iPKO odpowiadała najwyższym standardom. Oba kanały mobilne z założenia ze sobą współpracują – stąd właśnie wśród wielu nowości, jakie oferuje nowy serwis mobilny iPKO, pojawiła się także możliwość pobrania aplikacji mobilnej IKO – mówi Jakub Grzechnik, Dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

Magdalena Lejman

Udostępnij artykuł: