Nowy serwis PKO supermakler i aplikacja mobilna już dostępne

Z rynku

Klienci Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą od dziś korzystać z nowego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Nowoczesny i intuicyjny wygląd to pierwsza widoczna zmiana. Już teraz udostępnione zostały też nowe funkcje, a w kolejnych miesiącach planowana jest większa integracja z serwisem iPKO oraz aplikacją mobilną IKO.

PKO supermakler
Fot. PKO BP

Klienci Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego mogą od dziś korzystać z nowego serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej. Nowoczesny i intuicyjny wygląd to pierwsza widoczna zmiana. Już teraz udostępnione zostały też nowe funkcje, a w kolejnych miesiącach planowana jest większa integracja z serwisem iPKO oraz aplikacją mobilną IKO.

Nowy układu serwisu prezentuje szczegóły rachunku i operacji w przejrzysty sposób. Składanie zleceń i wyszukiwanie instrumentów jest jeszcze łatwiejsze, a inwestorzy otrzymują dodatkowe funkcje, np. zintegrowane wykresy z analizą techniczną i czytelne prezentowanie informacji o nadchodzących dywidendach z posiadanych na rachunku spółek. Serwis został przygotowany w technologii RWD, co oznacza, że niezależnie od wielkości ekranu PKO supermakler dostosuje się do komputera lub tabletu klienta.

Czytaj także: PKO BP: zysk netto grupy w I kwartale 2021 roku wzrósł do 1.177 mln zł i powrócił do poziomu sprzed pandemii >>>

- Cieszymy się, że możemy udostępnić naszym klientom nowoczesny serwis PKO supermakler i nową aplikację mobilną - mówi Grzegorz Zawada, dyrektor Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego.

Robimy technologiczny krok naprzód. Oddajemy inwestorom zaawansowane narzędzie, które planujemy integrować z serwisami PKO Banku Polskiego i aplikacją mobilną IKO. Dzięki temu zarządzanie finansami z jednego miejsca będzie jeszcze łatwiejsze, a klienci będą mogli składać zlecenia giełdowe również w iPKO czy IKO.

W najbliższych miesiącach klienci otrzymają między innymi dostęp do prognoz wysokości podatku PIT, powiadomień push, sms oraz e-mail o zdarzeniach na rachunku i będą mogli przejść do serwisu transakcyjnego detalicznych Obligacji skarbowych bez dodatkowego logowania. Udostępniony zostanie również serwis informacyjny Biura Maklerskiego z analizami rynkowymi oraz Portfelami modelowymi przygotowywanymi w ramach usługi Doradztwa inwestycyjnego.

Wprowadzane zmiany to efekt badań wśród inwestorów

Wprowadzane zmiany to efekt badań wśród inwestorów, które są regularnie przeprowadzane przez Biuro Maklerskie. Wszystkie nowości zostaną wdrożone do końca I kwartału 2022 roku. Dotychczasowe serwisy supermakler, aplikacja mobilna, tabletowa oraz ePromak Professional będą działać jeszcze przez kilka kolejnych miesięcy.

Oprócz szerokiej oferty, umożliwiającej inwestowanie na globalnych rynkach, Biuro Maklerskie proponuje klientom jedną z największych sieci sprzedaży usług maklerskich oraz w pełni zdalną możliwość zakładania rachunku inwestycyjnego dla klientów posiadających dostęp do iPKO. W 2020 roku zdobyło najważniejszą nagrodę na polskim rynku kapitałowym – Brokera Roku GPW oraz pierwszą pozycję pod względem wartości obrotów na GPW.

Udostępnij artykuł: