Nowy sposób płatności w ING Banku Śląskim; jak działa Visa Mobile?

Bezgotówkowo / Z rynku

Klienci ING Banku Śląskiego mogą już korzystać z nowego sposobu płatności Visa Mobile. Wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu i zatwierdzić w aplikacji Moje ING.

ING Bank Śląski
Fot. stock.adobe.com/piter2121

Klienci ING Banku Śląskiego mogą już korzystać z nowego sposobu płatności Visa Mobile. Wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu i zatwierdzić w aplikacji Moje ING.

Visa Mobile to metoda płacenia, dzięki której nie trzeba przy każdej transakcji online wprowadzać 16-cyfrowego numeru karty, kodu czy wypełniać wielu pól formularza. Zamiast tego wystarczy wpisać swój numer telefonu podczas płatności na stronie sklepu i zatwierdzić transakcję w aplikacji banku. W ten sposób zakupy na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych czy platformach zakupowych będą przebiegały jeszcze sprawniej niż dotychczas i równie bezpiecznie. Dodatkowo transakcje Visa Mobile są chronione możliwością skorzystania z procedury chargeback i odzyskania środków w przypadku, gdy nie otrzymaliśmy zakupionego towaru lub usług.

Czytaj także: ING jako pierwszy bank w Polsce uruchomił BLIK dla klientów korporacyjnych >>>

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym jest wdrażana Visa Mobile. 

- W ING wspieramy naszych klientów oferując nowoczesne, cyfrowe rozwiązania dostosowane do ich potrzeb. Nie zwolniliśmy tempa i wprowadzamy kolejne innowacje, bo aplikacje bankowe są dziś naturalnym centrum zarządzania wydatkami. Visa Mobile upraszcza i przyspiesza zawieranie transakcji oraz zapewnia ich wysoki poziom bezpieczeństwa – podkreśla Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego.

Jak płacić za pomocą Visa Mobile?

Należy aktywować Visa Mobile w aplikacji Moje ING. Podczas płatności wybrać ikonę z nazwą tej metody płatności wśród dostępnych opcji na stronie lub w aplikacji sklepu internetowego. Następnie podać swój numer telefonu w odpowiednim polu i zaakceptować płatność na smartfonie w aplikacji Moje ING. Przed akceptacją transakcji w aplikacji widoczne są szczegóły dotyczące zlecenia płatności. Visa Mobile jest dostępna dla klientów detalicznych posiadających kartę Visa zbliżeniową wydaną do konta w złotych lub K@rtę wirtualną ING VISA – kartę przedpłaconą do płatności w internecie. Usługa działa na telefonach z systemem Android i iOS. Początkowo Visa Mobile będzie dostępna w wybranych sklepach – sieć akceptacji będzie stopniowo rozwijana przez Visa.

Visa Mobile jest nową, wygodną metodą płatności. Rozwiązanie jest oparte na usłudze Click to Pay oraz wykorzystuje standard EMV Secure Remote Commerce (SRC), który jest standardem dla płatności kartą w internecie. Metody płatności zgodne z SRC są proste w obsłudze dla każdego użytkownika  karty oraz łatwe we wdrożeniu przez dostawców. Dzięki tokenom zastępującym wrażliwe dane karty, standard SRC przyczynia się do zmniejszenia liczby odrzuconych płatności i liczby transakcji oszukańczych.

- Visa koncentruje się na umożliwieniu konsumentom bezpiecznych i prostych zakupów online w dobie przyspieszonego wzrostu ich popularności. Tworząc Visa Mobile chcieliśmy, aby transakcje w sieci były jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne. Teraz wystarczy mieć przy sobie smartfon i aplikację, by zapłacić w zaledwie kilka chwil. Visa Mobile jest odzwierciedleniem naszych nieustających wysiłków, by handel był jeszcze prostszy i bardziej efektywny – mówi Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Udostępnij artykuł: