Nowy spot wizerunkowy MetLife

Finanse i gospodarka

MetLife rozpoczęło kolejny etap kampanii reklamowej. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie MetLife jako wiodącej, globalnej firmy oferującej ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło kampanii brzmi "Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat".

„Tegoroczną kampanię reklamową rozpoczynamy spotem wizerunkowym. W przekazie reklamy skupiamy się na potrzebach naszych klientów” – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor Departamentu Komunikacji i Promocji MetLife.

„To dzięki aktywnemu dialogowi z klientami tworzymy przyjazne produkty oraz poszukujemy prostych i najlepszych rozwiązań w zakresie obsługi. Podkreślamy również długoletnie doświadczenie marki w budowaniu trwałych oraz opartych na szacunku i trosce relacji z klientami” – dodaje.

Tak jak w ubiegłym roku, głównym bohaterem kampanii jest Snoopy – ambasador marki MetLife, postać z komiksu Fistaszki (Peanuts). Emisja spotu reklamowego rozpoczęła się 5 kwietnia.

Żródło: PIU

Udostępnij artykuł: