Obraz przyjaznej marki

Finanse i gospodarka

  Firma, dbając o relacje z członkami społeczności social media, może wzmocnić pozytywny wizerunek marki i zbudować do niej zaufanie, a tym samym przyczynić się do rekomendacji produktów wśród internautów.

Użytkownicy serwisów społecznościowych w przypadku profili firmowych dzielą się na obserwatorów i fanów. Druga grupa jest szczególnie cenna dla przedsiębiorstwa, ponieważ zazwyczaj jest wierna jego markom. Prowadząc z nią dialog, odpowiadając na sugestie i problemy związane z ofertą, a także uwzględniając je w kolejnych produktach, tworzy się obraz marki przyjaznej. Fani mogą stanowić wówczas rynek próbny do testowania innowacji, w zamian można liczyć na przekazywanie pozytywnego wrażenia o produktach, a pośrednio na wykreowanie popytu.

Cały artykuł „Profil firmy w social media: A Ty komu ufasz?” znajdą Państwo w najnowszym numerze „Nowoczesnego Banku Spółdzielczego – 2014/03”

 

 

 

 

Udostępnij artykuł: