Odgłosy | mieszanka (nie tylko) bankowa-maj 2009

BANK 2009/05

Kulturalne lokaty. Bankowcy dzieciom. ING Bank Śląski już po raz piąty patronował Ogólnopolskiemu Festiwalowi Ekspresji Dziecięcej. Festiwal, prezentujący twórczość dziecięcą oraz integrujący środowisko naukowe pedagogów i psychologów, odbył się w dniach 23-25 kwietnia br. w Katowicach i Bielsku-Białej. Otworzył go spektakl muzyczny dla dzieci przygotowany przez pracowników ING Banku Śląskiego - zespół Singers. W trakcie festiwalu mali aktorzy ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i specjalnych zaprezentowali się w przygotowanych na tę okazję programach artystycznych.

Kulturalne lokaty. Bankowcy dzieciom. ING Bank Śląski już po raz piąty patronował Ogólnopolskiemu Festiwalowi Ekspresji Dziecięcej. Festiwal, prezentujący twórczość dziecięcą oraz integrujący środowisko naukowe pedagogów i psychologów, odbył się w dniach 23-25 kwietnia br. w Katowicach i Bielsku-Białej. Otworzył go spektakl muzyczny dla dzieci przygotowany przez pracowników ING Banku Śląskiego - zespół Singers. W trakcie festiwalu mali aktorzy ze szkół podstawowych, gimnazjalnych i specjalnych zaprezentowali się w przygotowanych na tę okazję programach artystycznych.

Pożółkła Trybuna

W służbie partii i narodu

Trybuna Ludu, 4 maja 1969 r., nr 122(7312) Pracy polskiego dziennikarstwa przyświeca tradycja Konstytucji 3 Maja, rozkwitłego wokół niej pisarstwa politycznego, tradycja naszych wielkich postępowych publicystów romantycznych i pozytywistycznych, proletariatczyków, publicystów politycznych KPP, a następnie PPR okresu okupacji, tradycja Manifestu Lipcowego oraz walk politycznych i ideologicznych lat ostatnich, w których prasa, radio i telewizja odegrały rolę ważnego pomocnika partii.

Historia lubi się powtarzać. Dziś znowu media, zwłaszcza telewizja – i to nie tylko publiczna – są „ważnym pomocnikiem partii”.

Markowe banki

Polak potrafi

W piątej edycji Visa Challenge, zespołowej gry weryfikującej wiedzę i umiejętności pracowników banków członkowskich Visa Europe, triumfowali Polacy. Najlepszą drużyną w Europie został zespół QLKI reprezentujący mBank, detaliczną część ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: