Odnowione logo w kampanii CUK

Finanse i gospodarka

Od 12 listopada trwa nowa kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentuje swoje odnowione logo. To kolejny obok czołowych ubezpieczycieli przedstawiciel branży, który w 2012 r. zdecydował się na zmianę wizerunku.

Logo symbolizuje teraz nie tylko stabilność i wiarygodność CUK, ale także do tej pory nieco skrywane cechy naszej firmy, związane z technologią i nowoczesnością. Zmieniony design w większym stopniu nawiązuje też do podstawy działalności CUK, czyli jego multiagencyjności” – mówi Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży multiagencji CUK Ubezpieczenia.

W ramach kampanii przez 10 dni w wybranych oddziałach Telewizji Polskiej emitowany będzie spot reklamowy, w którym firma przypomina, że porównanie ofert różnych towarzystw oznacza zakup tańszego ubezpieczenia. Publikacją spotu reklamowego w internecie multiagencja zainaugurowała również działanie firmowego profilu w serwisie YouTube. Po Facebooku, jest to drugi kanał komunikacji social media, który CUK wykorzystuje do kontaktu z rynkiem i klientami.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: