Open Life prokliencko w 2013 r.

Finanse i gospodarka

Wynik finansowy netto Open Life po czterech kwartałach 2013 roku wyniósł ponad 23,5 mln zł i był zbliżony do wyniku netto za analogiczny okres poprzedniego roku.

Wynik finansowy netto Open Life po czterech kwartałach 2013 roku wyniósł ponad 23,5 mln zł i był zbliżony do wyniku netto za analogiczny okres poprzedniego roku.

Składki przypisane brutto w tym czasie wyniosły ponad 2,63 mld zł. Ubezpieczyciel zarządza prawie 5 mld zł aktywów klientów, co stanowi wzrost o 46 proc. rok do roku "Był to dla nas rok zmian proklienckich" - mówi Izabela Śliwowska, wiceprezes zarządu Open Life.  "Wprowadzone zostały ubezpieczenia indywidualne oraz dodatkowe elementy ochronne. Wprowadziliśmy karty informacyjne produktów i uprościliśmy dokumentację dla klienta, mając na celu osiągnięcie jak najwyższego poziomu przejrzystości" - dodaje.

Uruchomienie platformy e-learningowej, dedykowanej partnerom Open Life, uprościło i zautomatyzowało procesy związane ze szkoleniami i przygotowaniem do rozpoczęcia sprzedaży ubezpieczeń indywidualnych w ramach umów agencyjnych.

Ubezpieczyciel konsekwentnie realizował strategię dywersyfikacji kanałów sprzedaży i oferowania nowoczesnych rozwiązań produktowych dopasowanych do potrzeb klientów.
Wzrosła liczba jego partnerów biznesowych - na koniec 2013 r. miał ich ponad 40., co stanowi ponad 180-procentowy wzrost w porównaniu do zamknięcia 2012 r.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: