Opinnie: Pora na sponsora

BANK 2010/03

Wraz z nowymi stadionami nadchodzą nowe czasy dla sponsorów sportu. Banki powinny wziąć udział w marketingowych rozgrywkach.

Andrzej Inglot

Brytyjski bank Barclay’s płaci za prawo umieszczenia swojej nazwy na hali sportowej, w której występują na co dzień koszykarze New Jersey Nets 20 mln dolarów rocznie. Tyle samo kosztuje Citibank umieszczenie swojego logo na stadionie baseballistów Mets w Nowym Jorku. Bank of America odprowadza co roku 7 mln dolarów na konto właściciela stadionu drużyny baseballowej z Florydy. To mniej więcej tyle samo, ile grupa finansowa Allianz płaci za prawo do nazwy stadionu piłkarskiego Bayernu Monachium. Być może już wkrótce do tej listy będzie można dopisać jeden z polskich banków, bowiem miasta przygotowujące się do Euro 2012 zaczynają szukać sponsorów chętnych do wykupienia prawa do nazw nowo budowanych stadionów. Banki są pierwsze na liście firm, do których zamierzają się ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: