Opinnie: Posłańcy „dobrych” wieści

BANK 2009/10

Kryzys finansowy nie przyszedł nagle. Jednak nagle został przez media zauważony i niemal z dnia na dzień urósł do największej katastrofy od czasu WTC. Pół roku później media radośnie ogłosiły, że widać światełko w tunelu, by wkrótce znów zmienić zdanie.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Krzysztof Leski, Paweł Raduła

Podobno “pióro jest silniejsze niż miecz”, a pióro mediów jest orężem najsilniejszym, zdolnym kierować narodami i wpływać na gospodarkę. Jaki jest ten wpływ? Czy służy gospodarce? Czy histeryczne nagłówki gazet pomagają w uspokojeniu rozchwianych rynków? Gdy osiem lat temu terroryści islamscy obalili wieże WTC, świat zrozumiał, że

nigdy już nie będzie tak, jak było

Te bardzo popularne wówczas słowa okazały się prawdziwe. Mimo upływu czasu nikt nie kwestionuje potrzeby zaostrzenia reguł bezpieczeństwa, choć wybuchają spory o szczegóły. Od Ameryki przez Europę po Daleki Wschód – pasażerowie samolotów pogodzili się, że “...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: