Opinnie: Przesuwanie granic

BANK 2011/06

Prawie od początku tej kampanii było wiadomo, że będzie przedmiotem emocji, kontrowersji i wreszcie wyląduje jako case study dla studentów marketingu. Rzeczywistość znacznie jednak przerosła wyobrażenia. Najpierw niespodziewanie poszło o pieniądze.

Marek Urbaniak

Do akcji wkroczyła prokuratura, która sprawdza, czy aby „Puls Biznesu”, ujawniając zarówno gażę Szymona Majewskiego za udział w reklamie, jak i cały budżet tej kampanii, przypadkiem nie przekroczył prawa. A mowa jest o kwotach, które mogą wywołać zadumę.

Sama kampania odniosła, już prawie na początku, niewątpliwy sukces, przebijając się bez trudu przez codzienny szum medialny. Stało się o niej głośno i w miarę trwania nie zawodzi świeżością pomysłów i niestandardowymi chwytami. Na pierwszy rzut oka wygląda więc, że odpowiednia skala i różnorodność przekazu usatysfakcjonuje zarówno zleceniodawców, autorów, jak i odbiorców. Trochę inaczej może to wyglądać, jeś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: