Opinnie: Przesuwanie granic

BANK 2011/06

Prawie od początku tej kampanii było wiadomo, że będzie przedmiotem emocji, kontrowersji i wreszcie wyląduje jako case study dla studentów marketingu. Rzeczywistość znacznie jednak przerosła wyobrażenia. Najpierw niespodziewanie poszło o pieniądze.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Marek Urbaniak

Do akcji wkroczyła prokuratura, która sprawdza, czy aby “Puls Biznesu”, ujawniając zarówno gażę Szymona Majewskiego za udział w reklamie, jak i cały budżet tej kampanii, przypadkiem nie przekroczył prawa. A mowa jest o kwotach, które mogą wywołać zadumę.

Sama kampania odniosła, już prawie na początku, niewątpliwy sukces, przebijając się bez trudu przez codzienny szum medialny. Stało się o niej głośno i w miarę trwania nie zawodzi świeżością pomysłów i niestandardowymi chwytami. Na pierwszy rzut oka wygląda więc, że odpowiednia skala i różnorodność przekazu usatysfakcjonuje zarówno zleceniodawców, autorów, jak i odbiorców. Trochę inaczej może to wyglądać, jeś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: