Oracle Insurance przedstawia nową wersję rozwiązania Oracle Insurance Revenue Management and Billing

Finanse i gospodarka

Rozszerzony zestaw funkcji zapewnia klientom większą wygodę obsługi, pomagając jednocześnie uprościć infrastrukturę informatyczną i obniżyć koszty.

Dział Oracle Insurance wprowadził na rynek oprogramowanie Oracle Insurance Revenue Management and Billing 2.2.3 ― najnowszą wersję systemu Oracle do zarządzania fakturowaniem, płatnościami i windykacją. Najnowsza wersja jest wyposażona w funkcje, które pomagają ubezpieczycielom obniżyć koszty poprzez konsolidację infrastruktury do fakturowania, zwiększyć wgląd w proces fakturowania, zwiększyć możliwości generowania przychodów oraz poprawić obsługę klientów i wsparcie dla sieci sprzedaży.

System Oracle Insurance Revenue Management and Billing, który umożliwia zarządzanie fakturowaniem, płatnościami i windykacją za pomocą jednego rozwiązania, jest teraz zintegrowany z modułem Oracle Business Intelligence Publisher. Integracja ta pomaga ubezpieczycielom generować szablony raportów w czasie rzeczywistym, zapewniając rozszerzony wgląd w wystawianie faktur klientom oraz w przepływ środków pieniężnych, usprawniając tym samym zarządzanie przychodami. Rozszerzone funkcje tabel, tworzenia pul i zagregowanego określania cen zapewniają wsparcie na wielu szczeblach, umożliwiając ubezpieczycielom szybkie dodawanie produktów i wystawianie faktur nie tylko za składki ubezpieczeniowe. Na przykład ubezpieczyciel oferujący ubezpieczenia majątkowe i wypadkowe może wykorzystywać ten system do wystawiania faktur za usługi dodatkowe, takie jak programy pomocy drogowej, uzyskując tym samym nowe możliwości generowania przychodów.

System Oracle Insurance Revenue Management and Billing jest wyposażony w zaawansowany moduł obliczeniowy, który przyjmuje dane z wielu systemów administrowania polisami w celu utworzenia skonsolidowanej faktury. Moduł obliczeniowy może także pomóc ubezpieczycielom w spełnieniu złożonych wymogów dotyczących podatków i prowizji. Nowa wersja oferuje ubezpieczycielom rozszerzone, oparte na regułach możliwości automatyzacji zarządzania kredytami i windykacją. Ubezpieczyciele mogą wykorzystywać reguły biznesowe do automatyzacji dowolnego, odpowiadającego im zakresu procesu obsługi kredytów i windykacji, w tym monitorowania należności, wysyłania przypomnień, anulowań i odpisów dla firm.

Udostępnij artykuł: