Osobisty doradca w nowej reklamie Proamy

Finanse i gospodarka

Proama wkroczyła w Nowy Rok z nową kampanią reklamową. Podobnie jak przed rokiem, ubezpieczyciel startuje od spotu wizerunkowego.

Nowy spot podkreśla rolę osobistego doradcy  w obsłudze klienta. Bohater filmu otrzymuje w nim od przyjaciela kontakt do pana Tomka – osobistego doradcy w Proamie. Mężczyzna kontaktuje się z panem Tomkiem, który słucha jego potrzeb, dopasowuje ubezpieczenie, wypełnia dokumenty oraz przypomni o terminie odnowienia polisy, kiedy umowa dobiegnie końca.

W Proamie wiemy, że jakość obsługi jest integralną częścią produktu, a każdy z nas potrzebuje być wysłuchany i potraktowany z uwagą – to chcemy zapewnić klientom w Proamie i to podkreślamy w reklamie. Dzięki jakości obsługi i dobrej ofercie, klienci decydują się na polecanie ubezpieczeń Proamy znajomym” – mówi  Mira Dobek, senior brand manager w Proamie.

Kampania prowadzona jest we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych: TVP 1 i 2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: