Outbox wdraża Microsoft Dynamics CRM 2013 dla Giełdy Papierów Wartościowych

Finanse i gospodarka

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie Customer Experience (CX) oraz narzędzi do zarządzania relacjami z klientami (CRM), implementuje obecnie najnowszą wersję Microsoft Dynamics CRM 2013 w strukturach Giełdy Papierów Wartościowych. System pozwoli na usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych, zapewniając dostęp do przekrojowych danych o kliencie w jednym miejscu. Tym samym, GPW dołącza do elitarnego grona liderów obrotu finansowego korzystających z systemów CRM.

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie Customer Experience (CX) oraz narzędzi do zarządzania relacjami z klientami (CRM), implementuje obecnie najnowszą wersję Microsoft Dynamics CRM 2013 w strukturach Giełdy Papierów Wartościowych. System pozwoli na usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych, zapewniając dostęp do przekrojowych danych o kliencie w jednym miejscu. Tym samym, GPW dołącza do elitarnego grona liderów obrotu finansowego korzystających z systemów CRM.

Narzędzia CRM zapewniają dostęp do informacji z każdego miejsca, z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń, co znacznie skraca czas reakcji i pozwala działać efektywniej. Przykład spółki Deutsche Börse uzmysławia, jak dobrze zaimplementowany system do zarządzania relacjami z klientami ułatwia kierowanie komunikatów do właściwych odbiorców. Włączenie rozwiązania CRM w działalność operacyjną firmy pozwoliło przeprowadzić 175 spersonalizowanych kampanii komunikacyjnych do 30 tys. firm i 95 tys. osób indywidualnych.

Giełda Papierów Wartościowych, dostosowując się do trendów rynkowych, zdecydowała się skorzystać z usług Outbox w zakresie wdrożenia narzędzia Microsoft Dynamics CRM 2013. System przejrzyście i przystępnie prezentuje przekrojowe dane o kliencie oraz umożliwia usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych.

"To bardzo dobry kierunek. Wybór elastycznego rozwiązania, jakim jest Microsoft Dynamics CRM przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, pomoże zaspokoić nie tylko obecne, ale również przyszłe potrzeby biznesowe klienta" - mówi Rafał Sudoł, dyrektor rozwoju biznesu, Centrum Rozwiązań Microsoft Outbox. "Współpraca z tak prestiżowym klientem podkreśla pozycję Outbox jako lidera wdrożeń CRM na rynku polskim" - dodaje.

Źródło: Outbox

Udostępnij artykuł: