Paweł Kotowski na czele zespołu marketingu Mastercard w Polsce

Kadry

Paweł Kotowski
Źródło: Matercard

Od 15 maja na czele zespołu marketingu polskiego oddziału firmy stoi Paweł Kotowski. Marta Życińska, która dotychczas zajmowała to stanowisko, awansowała na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

#PawełKotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące #Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce @MastercardPL

15 maja Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. Dotychczasowa dyrektor marketingu, Marta Życińska, przyjęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, zostając dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Paweł Kotowski będzie odpowiedzialny za działania promujące Mastercard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem. Paweł dołączył do Mastercard w 2016 roku jako Marketing Manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. W tym okresie zrealizował wiele projektów z zakresu wzmacniania świadomości marki, innowacji oraz badań.

Paweł Kotowski zaczął karierę marketingową w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu w dziale On Premise, opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był Brand Managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz eventów sportowych i kulturalnych.

Marta Życińska w nowej roli będzie odpowiadać za strategię marketingową oraz działania marketingowe i komunikacyjne na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zakres jej odpowiedzialności będzie obejmować zarówno marketing B2C, jak i współpracę w sektorze B2B, głównie z bankami i detalistami.

Marta Życińska ma ponad szesnastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie dwa lata na stanowisku dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard zrealizowała z sukcesem wiele projektów, budujących świadomość marki w Polsce, m.in. uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl czy współpracę przy produkcji programu TVN pt. „Drzewo marzeń” z udziałem Mateusza Gesslera. Zanim dołączyła do zespołu Mastercard, pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie – dyrektor biura marketingu. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.

Źródło: Informacja prasowa Mastercard

Udostępnij artykuł: