PayLane przechodzi pod parasol marki Polskie ePłatności

Z rynku

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w grupie Polskich ePłatności rozpoczyna się proces rebrandingu części e-commerce, do tej pory obecnej na rynku jako PayLane. Zmiany mają na celu ujednolicenie wizerunkowe komunikacji grupy.

W grupie Polskich ePłatności rozpoczyna się proces rebrandingu części e-commerce, do tej pory obecnej na rynku jako #PayLane #PolskieePłatności #PeP

W marcu 2018 roku spółka PayLane dołączyła do znacznie większej grupy kapitałowej specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu – grupy Polskie ePłatności – która jest jedną z najszybciej rozwijających się i najbardziej nowoczesnych firm na rynku płatności bezgotówkowych w Polsce.

Po pół roku bliskiej współpracy zarząd spółki Polskie ePłatności potwierdza, że synergia sił technologicznych i sprzedażowych grupy daje wyjątkowe efekty, dzięki którym grupa PeP może oferować swoim klientom jeszcze bardziej atrakcyjne usługi w ramach oferty omnichannel. Jednym z sukcesów ostatnich miesięcy było wprowadzenie – jako pierwszy podmiot na rynku – płatności Apple Pay w ecommerce w Polsce. Kolejnym sukcesem była także integracja z systemem płatniczym BLIK, który jest jednym z najwygodniejszych sposobów płatności internetowych, bardzo chętnie wybieranym przez polskich konsumentów. Już wkrótce grupa ogłosi efekty kolejnych wspólnych projektów udoskonalających świadczone usługi.

Proces ujednolicenia marki

– PayLane od dziś oferuje usługi pod marką Polskie ePłatności – mówi Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu Polskich ePłatności. – Płatności e-commerce oraz płatności w terminalach płatniczych będą dostarczane pod jedną, wspólną marką: Polskie ePłatności, która jest dobrze znana i widoczna w dziesiątkach tysięcy punktów sprzedaży w całym kraju. Proces ujednolicenia marki to kolejny krok w naszej strategii omnichannel – czyli oferowania kompleksowej palety usług płatniczych od jednego dostawcy.

–  Dziś zaprezentowaliśmy na rynku nowy znak identyfikacji usługi ecommerce, pod jakim funkcjonować będzie onlinowa część grupy Polskie ePłatności – dodaje Karol Zielinski, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, Polskie ePłatności i Prezes Zarządu PayLane. – Ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla naszych klientów. Wszystkie nasze umowy zawarte z klientami, czy partnerami pozostają w mocy. Zachowamy dotychczasową osobowość prawną spółki, nadal funkcjonując jako Krajowa Instytucja Płatnicza podległa Komisji Nadzoru Finansowego. Zmianie ulega marka, pod parasolem której nasza firma będzie funkcjonować. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Cały proces rebrandingowy planujemy zakończyć w połowie pierwszego kwartału 2019 – dodaje.

Spółki zgodnie deklarują, że rebrandingiem otwierają kolejny rozdział rozwoju.

Źródło: Polskie ePłatności

 

Udostępnij artykuł: