Pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z pakietem ubezpieczeń

Bezgotówkowo

Klienci Banku Pocztowego mogą już korzystać z debetowej karty wirtualnej organizacji płatniczej Mastercard. To pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z pakietem ubezpieczeń.

Karta Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego mogą już korzystać z debetowej karty wirtualnej organizacji płatniczej Mastercard. To pierwsza na polskim rynku karta wirtualna z pakietem ubezpieczeń.

"W efekcie ubiegłorocznej decyzji o rozwoju współpracy z Mastercard i oferowaniu klientom Banku kart płatniczych wyłącznie tej organizacji, podjęliśmy szereg wspólnych działań umożliwiających udostępnienie naszym Klientom nowoczesnych i innowacyjnych produktów oraz usług. Obecnie wprowadziliśmy do oferty kartę wirtualną dla klienta detalicznego, w grudniu zeszłego roku kartę biometryczną dla klienta biznesowego,  ale to nie jest jeszcze nasze ostatnie słowo" - mówi Rafał Gawroński, Dyrektor Zarządzający Pionu Biznesu i Sprzedaży Banku Pocztowego.

Przez ostatnie 12 miesięcy liczba transakcji kartami wzrosła w Banku Pocztowym o ponad 20%.  

Wirtualna, ale prawdziwa

Klienci Banku Pocztowego złożyli już pierwsze wnioski o wydanie karty wirtualnej.

Karta występuje w postaci zapisu elektronicznego w bankowości internetowej, ale posiada także wszystkie cechy karty plastikowej: numer, datę ważności oraz kod zabezpieczający CVC2, co umożliwia dokonywanie transakcji internetowych.

Karta jest stworzona również do płatności mobilnych poprzez portfele cyfrowe, co oznacza że można nią dokonywać transakcji w terminalach POS, jak również wypłacać gotówkę z bankomatów posiadających funkcjonalność zbliżeniową.

Bezpłatne ubezpieczenia

Wirtualna karta Banku Pocztowego posiada także bezpłatny pakiet ubezpieczeń. Ubezpieczenie obejmie utratę towaru zarówno w wyniku kradzieży, zalania czy pożaru.

Karta umożliwia także przedłużenie o rok gwarancji na wszystkie produkty AGD/RTV oraz elektroniczne np. smartfony.

"Liczymy na to, że nasza karta wirtualna, będąca ciekawą alternatywą dla karty plastikowej, zachęci większą liczbę klientów do korzystania z usług i rozwiązań Banku Pocztowego" - dodaje Rafał Gawroński.

Źródło: Bank Pocztowy SA
Udostępnij artykuł: