PKO Bank Polski: rachunki z banków na całym świecie połączone w iPKO biznes

Z rynku

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Fot. Materiały prasowe PKO BP

Klienci korporacyjni mogą teraz jeszcze wygodniej zarządzać finansami firmy. Z poziomu serwisu iPKO biznes mogą zyskać dostęp do swoich rachunków w innych bankach oraz nimi zarządzać.

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce udostępnione firmom #PKOBankPolski #PKOBP #iPKO @PKOBP

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce udostępnione firmom. Aby zyskać dostęp do rachunku prowadzonego w innym banku wystarczy, że klient złoży dyspozycję w PKO Banku Polskim. Nowa funkcja umożliwia podgląd salda, a dzięki aktywnemu dostępowi również zlecanie i wykonywanie operacji. Dzięki temu firma, która prowadzi działalność na wielu rynkach zagranicznych i korzysta z usług wielu banków może zarządzać finansami z jednego miejsca – w serwisie iPKO biznes.

Czytaj także: PKO Bank Polski bije rekordy mobilne >>>

– Jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego, dlatego wspieramy rozwój polskich firm na rynkach międzynarodowych. Otwieramy oddziały korporacyjne za granicą, a teraz jako pierwsi w Polsce udostępniamy narzędzie, dzięki któremu firmy będą mogły zintegrować swoje finanse z różnych banków w naszym serwisie iPKO biznes – mówi Maks Kraczkowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego.

Nieograniczony zasięg usługi

Zasięg usługi jest nieograniczony, co oznacza, że narzędzie może być wykorzystywane do pozyskiwania informacji i aktywnego zarządzania środkami finansowymi na rachunkach prowadzonych w bankach na całym świecie.

15 tysięcy klientów korporacyjnych

PKO Bank Polski obsługuje obecnie 15 tysięcy klientów korporacyjnych, którzy mogą liczyć na profesjonalną i specjalistyczną pomoc doradców oraz kompleksową ofertę produktów bankowości transakcyjnej, takich jak: karty płatnicze, systemy identyfikacji płatności masowych, rachunki skonsolidowane, przelewy płacowe, czy rozwiązania wspierające obrót gotówką.

Specjalnym narzędziem pomagającym w ekspansji polskich firm za granicą jest Platforma Wsparcia Eksportu. To rozwiązanie dostarczające m.in. szczegółowe informacje gospodarcze o potencjalnych rynkach zbytu, wskazówki jak zbudować strategię firmy czy dobór odpowiednich produktów finansowych. Pozwala też zweryfikować wiarygodność zagranicznego kontrahenta.

Elementem wsparcia jest również uruchomienie zagranicznych oddziałów korporacyjnych – w 2015 roku we Frankfurcie nad Menem, a w kwietniu 2017 rok w Pradze. W ten sposób PKO Bank Polski z sukcesami dąży do pozycji partnera finansowego pierwszego wyboru dla polskich firm prowadzących biznes na zagranicznych rynkach.

Udostępnij artykuł: