PKO Bank Polski rusza z promocją Mini Ratki

Bankowość / Finanse i gospodarka

Pod hasłem "Miej na głowie mniej!" PKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty popularnej Mini Ratki klienci, korzystający z wariantu pożyczki z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiązań kredytowych, nie zapłacą prowizji za jej udzielenie. Promocja potrwa do 15 października br., a towarzyszy jej kampania marketingowa produktu.

Nowa promocja zachęca klientów do przeniesienia swoich kredytów do PKO Banku Polskiego w zamian za jedną wygodną Mini Ratkę. Na warunkach promocyjnych można otrzymać pożyczkę:

  • bez prowizji
  • w wysokości nawet do 150 tys. zł
  • bez zabezpieczeń i poręczycieli do 30 000 zł
  • bez zaświadczeń o dochodach do 15 000 zł
  • bez zgody współmałżonka do 15 000 zł

Mini Ratka w jesiennej odsłonie dostępna jest również w wariancie standardowym. Promocyjna oferta polega na obniżeniu do poziomu 0 proc. prowizji za udzielenie pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym, przygotowanym we współpracy ze STU Ergo Hestia SA. Ubezpieczenie zapewnia pożyczkobiorcy ochronę w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych poprzez spłatę przez ubezpieczyciela rat pożyczki, ponadto przewiduje dodatkowe świadczenie wypłacane pożyczkobiorcy w przypadku utraty pracy lub niezdolności do pracy.

Celem naszych działań w czasie kampanii jest zaproszenie klientów kredytujących się w innych bankach do skorzystania z oferty PKO Banku Polskiego. Oferujemy korzyść w postaci obniżonej prowizji oraz atrakcyjnego oprocentowania. Liczymy, że te działania pozwolą nam na realizacje naszych aspiracji sprzedażowych przekraczających 1 mld złotych w każdym z kwartałów do końca roku – mówi Wojciech Werochowski, dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych w PKO Banku Polskim.

Nowej ofercie towarzyszy kolejna odsłona kampanii z Szymonem Majewskim. Tym razem wystąpi on w roli stylisty konsolidacyjnego porządkującego kredyty klientów. Kluczowym medium kampanii jest telewizja. Spoty będą emitowane w głównych stacjach. Równolegle prowadzona jest kampania w Internecie. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3.

Źródło: PKO Bank Polski

Udostępnij artykuł: