PKO BP przedstawia nowe funkcje iPKO biznes

Z rynku

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Fot. Materiały prasowe PKO BP

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienia w iPKO biznes dla klientów biznesowych. Klienci bez konieczności wizyty w placówce obsłużą swoje finanse przez internet z poziomu serwisu.

.@PKOBP wprowadza nowe udogodnienia w #iPKO biznes dla klientów biznesowych #PKOBP

Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają w banku. Wykorzystują do tego serwis iPKO biznes czy podpis kwalifikowany mSzafir.

Opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów

Nowym udogodnieniem dla klientów w iPKO biznes jest opcja składania wniosków dotyczących gotówki, rozliczeń, rachunków, kart czy kredytów. Taka obsługa dokumentów zastępuje konieczność bezpośredniego kontaktu z doradcami, a wnioski są podpisywane kodem z tokena iPKO biznes. Klienci mogą załatwić tą drogą sprawy w zakresie:

  • gotówki: zarządzać danymi klienta do aktywacji usługi przy wpłatach on-line, wskazać osoby realizujące wpłaty/wypłaty, złożyć dyspozycję transportu bankowego oraz dyspozycję klienta co do wpłaty,
  • rachunku: robić wypłaty środków z mieszkaniowego rachunku powierniczego, zmieniać dane firmy, sposób dostarczania wyciągów oraz inne dyspozycje dotyczące rachunku bieżącego,
  • rozliczeń: robić raporty dotyczące wypłat masowych, rachunków wirtualnych oraz inne niestandardowe raporty,
  • kart: złożyć wniosek o kartę kredytową, obciążeniową oraz inne wnioski dotyczące kart,
  • kredytów: złożyć dyspozycje uruchomienia, wypłaty i spłaty kredytu i inne dokumenty dotyczące kredytu.

Inne funkcjonalności iPKO biznes

Od kilku miesięcy w iPKO biznes można otwierać i zamykać rachunki pomocnicze, zmawiać karty debetowe w walutach. Klienci mogą też aktywować kantor internetowy dla firm – iPKO dealer, a dzięki aplikacji TradeService elektronicznie obsługiwać produkty finansowania handlu.

Przy użyciu podpisu kwalifikowanego mSzafir klienci mogą podpisywać dokumenty dotyczące rachunków, kredytów, kart korporacyjnych, produktów gotówkowych i rozliczeniowych, produktów finansowania handlu m.in.: umów, aneksów, wypowiedzeń, pełnomocnictw, zmiany danych adresowych jak i indywidualnych warunków naliczania i pobierania opłat i prowizji.

Udostępnij artykuł: