PKO BP wprowadza nowe udogodnienie w iPKO – bezpośrednie połączenie z Portalem Klienta PKO Leasing

Z rynku

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w iPKO dla klientów firmowych, którzy korzystają z oferty PKO Leasing. Bezpośrednio z serwisu iPKO będą mogli przejść do Portalu Klienta PKO Leasing, bez konieczności ponownego logowania.

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Fot. Materiały prasowe PKO BP

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w iPKO dla klientów firmowych, którzy korzystają z oferty PKO Leasing. Bezpośrednio z serwisu iPKO będą mogli przejść do Portalu Klienta PKO Leasing, bez konieczności ponownego logowania.

PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w serwisie transakcyjnym iPKO dla klientów firmowych, którzy jednocześnie korzystają z leasingu. Teraz będą mogli, bez konieczności ponownego logowania, przejść bezpośrednio z iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing. Nowa funkcja jest dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych lub wspólników w spółkach cywilnych.

Platforma online do zarządzania umowami leasingowymi

Portal Klienta PKO Leasing to platforma online do zarządzania umowami leasingowymi. Serwis ułatwia obsługę leasingu niezależnie od liczby leasingowanych samochodów czy innych urządzeń. Na swoim koncie w Portalu Klienta można sprawdzić status umów i ważne terminy, wygodnie złożyć wniosek, pobrać e-faktury, mieć dostęp do historii dokumentów i rozliczeń.

- Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają nie tylko w banku, ale teraz także w PKO Leasing, w ramach grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego – mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

Nowe udogodnienie ułatwi zarządzanie firmą przedsiębiorcy, który nie będzie musiał pamiętać loginów i haseł niezbędnych do zalogowania do dwóch systemów. Wystarczy dostęp do iPKO, aby korzystać z Portalu Klienta PKO Leasing.

Jak aktywować nową funkcję?

Aby przejść bezpośrednio z serwisu iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing, najpierw trzeba, w kilku prostych krokach, aktywować tę funkcję. Po zalogowaniu do iPKO należy wybrać Usługi, następnie Moja Firma. Na ekranie będzie widoczna zakładka Leasing. Należy wybrać przycisk Przejdź do usługi, po czym pojawi się ekran, na którym można aktywować dostęp do Portalu Klienta PKO Leasing. Po kliknięciu na przycisk Połącz z Portalem Klienta, zalogowany klient zobaczy ekran, na których należy zaakceptować zgodę na przekazanie do PKO Leasing swoich danych (PESEL i NIP firmy) oraz potwierdzić połączenie narzędziem autoryzacji. Wówczas nastąpi weryfikacja klienta i aktywacja połączenia z PKO Leasing. Przy każdym następnym wejściu do tej funkcji klient będzie mógł przejść z iPKO bezpośrednio do Portalu Klienta PKO Leasing – bez konieczności ponownego logowania. Dostęp można w każdej chwili wyłączyć.

Czytaj także: PKO BP: liczba aktywnych IKO przekroczyła rekordowe na polskim rynku bankowym 5,5 mln; jakie nowości w aplikacji?

PKO Bank Polski jest liderem pod względem cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich takie rozwiązania jak e-księgowość, zakładanie sklepów internetowych, asystent firmowy kontrolujący płatności czy dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur.

Udostępnij artykuł: