PKO BP: z kantoru internetowego skorzystało już prawie 10 tys. klientów

Z rynku

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Fot. Materiały prasowe PKO BP

Od wprowadzenia usługi kantoru internetowego w PKO Banku Polskim 16 stycznia br. uruchomiło ją prawie 10 tys. klientów, którzy zrealizowali transakcje na niemal 50 mln zł, podał bank.

Z usługi kantoru internetowego w #PKOBP skorzystało prawie 10 tys. klientów, którzy zrealizowali transakcje na niemal 50 mln zł #banki #kantor

“Sukces nowego rozwiązania to dowód na to, że nowoczesna bankowość elektroniczna jest obecnie najbardziej cenioną przez klientów formą bankowości. Klienci mogą wymieniać waluty w czasie rzeczywistym, a rozliczenie transakcji następuje natychmiast, co oznacza bardzo szybki dostęp do środków” – czytamy w komunikacie.

Możliwość zawierania transakcji dla 28 par walutowych

W ramach kantoru klienci indywidualni mają możliwość zawierania transakcji dla 28 par walutowych. Dostęp do kantoru i możliwość obserwowania kursów mogą uzyskać wszyscy użytkownicy iPKO. Do zawierania transakcji konieczne jest posiadanie rachunków walutowych, przypomniał bank.

Klienci mogą zawierać transakcje po atrakcyjnych kursach i bez opłaty za dostęp do usługi, śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS, w momencie gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony poziom. W połączeniu z innymi produktami, takimi jak karta wielowalutowa, kantor pozwala jeszcze lepiej zarządzać swoimi finansami i obsługiwać codzienne płatności w walutach obcych, podkreślono w materiale.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 285,57 mld zł na koniec 2016 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

Źródło: ISBnews

 

Udostępnij artykuł: