PKO BP: z kantoru internetowego skorzystało już prawie 10 tys. klientów

Z rynku

Od wprowadzenia usługi kantoru internetowego w PKO Banku Polskim 16 stycznia br. uruchomiło ją prawie 10 tys. klientów, którzy zrealizowali transakcje na niemal 50 mln zł, podał bank.

Aplikacja mobilna iPKO na telefonie komórkowym
Fot. Materiały prasowe PKO BP

Od wprowadzenia usługi kantoru internetowego w PKO Banku Polskim 16 stycznia br. uruchomiło ją prawie 10 tys. klientów, którzy zrealizowali transakcje na niemal 50 mln zł, podał bank.

Z usługi kantoru internetowego w #PKOBP skorzystało prawie 10 tys. klientów, którzy zrealizowali transakcje na niemal 50 mln zł #banki #kantor

"Sukces nowego rozwiązania to dowód na to, że nowoczesna bankowość elektroniczna jest obecnie najbardziej cenioną przez klientów formą bankowości. Klienci mogą wymieniać waluty w czasie rzeczywistym, a rozliczenie transakcji następuje natychmiast, co oznacza bardzo szybki dostęp do środków" - czytamy w komunikacie.

Możliwość zawierania transakcji dla 28 par walutowych

W ramach kantoru klienci indywidualni mają możliwość zawierania transakcji dla 28 par walutowych. Dostęp do kantoru i możliwość obserwowania kursów mogą uzyskać wszyscy użytkownicy iPKO. Do zawierania transakcji konieczne jest posiadanie rachunków walutowych, przypomniał bank.

Klienci mogą zawierać transakcje po atrakcyjnych kursach i bez opłaty za dostęp do usługi, śledzić wykresy walutowe online oraz korzystać z powiadomień/alertów SMS, w momencie gdy kurs waluty osiągnie wyznaczony poziom. W połączeniu z innymi produktami, takimi jak karta wielowalutowa, kantor pozwala jeszcze lepiej zarządzać swoimi finansami i obsługiwać codzienne płatności w walutach obcych, podkreślono w materiale.PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 285,57 mld zł na koniec 2016 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

Źródło: ISBnews

 
Udostępnij artykuł: