PKO BP zmienia iPKO

Tylko u nas

Bank PKO BP odświeża wygląd swojego internetowego serwisu transakcyjnego iPKO, do którego dostęp posiada około 6,7 mln użytkowników.

Bank PKO BP odświeża wygląd swojego internetowego serwisu transakcyjnego iPKO, do którego dostęp posiada około 6,7 mln użytkowników.

- Dotychczasowy wygląd iPKO wdrażany był w 2008 roku. Przez ten czas zmieniła się technologia, oczekiwania klientów i przede wszystkim sposób korzystania przez nich z serwisów bankowych. Nastała era urządzeń przenośnych i ekranów dotykowych, a dodatkowo w 2011 r. zmieniliśmy identyfikację korporacyjną - informuje Jakub Grzechnik, dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

Nowy serwis to przede wszystkim nowoczesny, intuicyjny i rozbudowany interfejs, ale również odświeżona szata graficzna, łatwiejsza nawigacja oraz szybki dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji. Aby dopasować wdrażane rozwiązania do zmieniających się potrzeb użytkowników wszystkie najważniejsze funkcje dostępne są ze strony głównej serwisu - między innymi podsumowanie finansów, możliwość wykonania przelewu czy podglądu operacji na rachunkach. Nowością jest przelew zwrotny dla uznań na historii rachunku. Dodatkowo klienci będą mogli personalizować nowe iPKO: nadawać nazwy własne rachunkom, lokatom i kredytom, czy też dodawać grafiki lub zdjęcia do odbiorców przelewów.

W pierwszej odsłonie serwisu wdrożone zostaną wszystkie najczęściej wykorzystywane przez klientów zakładki, między innymi rachunki, lokaty, karty, kredyty. W kolejnych etapach dołączane będą sukcesywnie pozostałe funkcje.

Nowa bankowość internetowa iPKO dostępna będzie pod nowym adresem: https://www.ipko.pl/nowe/. Przełączanie się między nowym a dotychczasowym serwisem będzie możliwe przy pomocy jednego kliknięcia, bez konieczności ponownego logowania. Dane logowania nie ulegają zmianie i będą takie same dla obu wersji serwisów iPKO: nowego oraz dotychczasowego.

7 października Bank PKO BP uruchomi pilotaż dla wybranych klientów i liderów opinii. Po 2-4 tygodniach planowane jest udostępnienie nowego serwisu iPKO wszystkim klientom. W kolejnych miesiącach będą udostępniane pozostałe produkty (wiadomości, oferta dedykowana, inwestycje, ubezpieczenia, IKO, PKO Junior).

Marcin Złoch

 

Udostępnij artykuł: