PKO TFI zawarł łącznie ponad 12 tys. umów o zarządzanie PPK

Mój plan emerytalny / Z rynku

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (PKO TFI) zawarło łącznie ponad 12 tys. umów o zarządzanie pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK), w tym ponad 10 tys. w II i III etapie wdrożenia programu, podało Towarzystwo. PKO TFI zarządza blisko 750 mln zł na rejestrach ponad 400 tys. uczestników działających już PPK.

Logo PKO TFI
Fot. Materiały prasowe PKO TFI

PKO Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych (PKO TFI) zawarło łącznie ponad 12 tys. umów o zarządzanie pracowniczymi planami kapitałowymi (PPK), w tym ponad 10 tys. w II i III etapie wdrożenia programu, podało Towarzystwo. PKO TFI zarządza blisko 750 mln zł na rejestrach ponad 400 tys. uczestników działających już PPK.

Drugi i trzeci etap PPK to kolejny sukces PKO TFI, nasze plany biznesowe zrealizowaliśmy z nadwyżką.

"Wedle wstępnych danych zawarliśmy 5 tys. 145 umów o zarządzanie z firmami z drugiego etapu (zatrudniające od 50 do 249 osób) i 4 tys. 883 umowy o zarządzanie z firmami z etapu trzeciego (zatrudniającymi od 20 do 49 osób). Od początku programu zawarliśmy łącznie 12 190 umów o zarządzanie PPK. Dla przypomnienia - w ramach pierwszego etapu podpisaliśmy ok. 1,5 tys. umów na zarządzanie z firmami 250+ i ich mniejszymi spółkami z grup kapitałowych. Dzięki temu zarządzamy blisko 750 mln zł na rejestrach ponad 400 tys. uczestników działających już PPK. Wyniki II i III etapu oznaczają, że - patrząc przez pryzmat aktywów i liczby uczestników - potwierdziliśmy naszą pozycję lidera rynku PPK" - powiedział prezes PKO TFI Piotr Żochowski, cytowany w komunikacie.

Wsparcie dla firm

Firmy wdrażające PPK z pomocą PKO TFI mogą liczyć na profesjonalne wsparcie w kwestiach merytorycznych i technicznych. Podmiot, bez względu na skalę działania, może korzystać z dedykowanego systemu obsługi zarówno w zakresie dokumentacji kadrowej, jak i indywidualnych kont pracowników. Towarzystwo oferuje kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrażania PPK, a także obsługę uczestników online. Klienci PKO Banku Polskiego korzystający z serwisu internetowego iPKO, w którym mogą kompleksowo zarządzać swoim rachunkiem osobistym, kartami i innymi produktami posiadanymi w banku, mogą też na bieżąco śledzić stan konta PPK w ramach usługi Moje aktywa, wskazano również.

Czytaj także: Miliardowa sprzedaż PKO TFI >>>

"Uczestnicy PPK są obsługiwani także w ponad 1000 oddziałach PKO Banku Polskiego. Szeroka grupa przeszkolonych pracowników banku - zarówno z obszaru detalicznego jak i korporacyjnego - to gwarancja sprawnego procesu wdrażania, jak i późniejszej obsługi samych uczestników" - podkreślono.

PKO TFI istnieje od 1997 roku. Należy do grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego. Zarządza środkami powierzonymi przez ponad 1 mln inwestorów indywidualnych i korporacyjnych.

Udostępnij artykuł: