PKP Intercity – awaria systemu przyczyną zmian w zarządzie
Kadry / Tylko u nas
Prezes Zarządu PKP SA, Jakub Karnowski, w związku z awarią systemu sprzedaży biletów w nowym rozkładzie jazdy PKP Intercity podjął decyzję o odwołaniu trzech osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wdrożenie systemu.
Prezes Zarządu PKP SA, Jakub Karnowski, w związku z awarią systemu sprzedaży biletów w nowym rozkładzie jazdy PKP Intercity podjął decyzję o odwołaniu trzech osób bezpośrednio odpowiedzialnych za wdrożenie systemu.
Stanowiska stracili:
- Paweł Hordyński, członek zarządu PKP Intercity ds. finansowych,
- Piotr Butkiewicz, dyrektor wykonawczy ds. finansowych i wsparcia,
- Michał Rudek, dyrektor biura informatyki.
- Awaria z ostatnich dni była bezpośrednią przyczyną podjęcia decyzji o zmianach personalnych w Intercity - powiedział Prezes Zarządu PKP SA, Jakub Karnowski - Pragnę przeprosić pasażerów oraz zapewnić, że już podejmujemy wszelkie działania, aby przywrócić pełny dostęp do systemu sprzedaży. W Intercity całodobowo działa sztab kryzysowy, któremu przewodniczy szef Rady Nadzorczej PKP IC, Członek Zarządu PKP SA, Piotr Ciżkowicz - dodał Karnowski.
W ramach zadośćuczynienia potrojono liczbę biletów na pociągi EIC Premium w cenie 49 zł - do wykorzystania do połowy stycznia 2015 r.
Źródło: www.intercity.pl