Płatności Apple Pay już dostępne dla wszystkich klientów Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku

Bankowość spółdzielcza / Z rynku

Oddział SGB-Banku
Fot. Materiały prasowe SGB-Bank

Klienci 195 Banków Spółdzielczych SGB oraz SGB-Banku SA mają już możliwość korzystania z usługi Apple Pay, czyli łatwego, bezpiecznego i poufnego sposobu płatności mobilnych. Aplikacja Apple Wallet obsługująca płatności Apple Pay umożliwia przechowywanie w niej kart pokładowych, debetowych, kredytowych i lojalnościowych oraz biletów. To kolejna, po BLIKU i Google Pay usługa umożliwiająca korzystanie z płatności mobilnych dla klientów banków ze Spółdzielczej Grupy Bankowej.

Klienci 195 Banków Spółdzielczych #SGB oraz SGB-Banku SA mają już możliwość korzystania z usługi #ApplePay #SGBBank

– Umożliwienie klientom Banków Spółdzielczych SGB płatności Apple Pay to kolejny krok w kierunku rozwoju usług mobilnych w naszym zrzeszeniu. Od teraz praktycznie wszyscy klienci posiadający smartfony przystosowane do płatności mobilnych będą mogli płacić swoim telefonem lub zegarkiem w sklepach stacjonarnych, w internecie i aplikacjach mobilnych. Dla wszystkich naszych klientów Mobilne Przyspieszenie stało się faktem – mówi Mirosław Skiba, prezes zarządu SGB-Banku SA.

Czytaj także: Banki spółdzielcze SGB dzięki płatnościom mobilnym przyciągną młodych klientów?

Bezpieczeństwo i poufność

Podstawą Apple Pay są bezpieczeństwo i poufność. W przypadku korzystania z karty kredytowej lub debetowej w usłudze Apple Pay rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na urządzeniu ani na serwerach Apple. Zamiast tego generowany jest unikalny numer konta urządzenia, przypisany, zaszyfrowany i bezpiecznie przechowywany
w urządzeniach klientów. Każda transakcja jest autoryzowana jednorazowym unikalnym dynamicznym kodem bezpieczeństwa.

Czytaj także: SGB oraz BPS stawiają na BS API i rozwój bankowości mobilnej >>>

Usługa Apple Pay jest łatwa w konfiguracji, a użytkownicy będą nadal czerpali wszystkie korzyści płynące z posiadania swoich kart kredytowych i debetowych. Aplikacja Apple Wallet współpracuje z iPhone SE, iPhone 6 i nowszymi oraz Apple Watch.

Proste zakupy online

Zakupy online w aplikacjach i witrynach akceptujących Apple Pay są proste dzięki identyfikacji poprzez Touch ID lub dwukrotnie kliknięcie przycisku bocznego i spojrzenie na iPhone’a X, w celu uwierzytelnienia klientów za pomocą Face ID.

Nie ma potrzeby ręcznego wypełniania długich formularzy lub wielokrotnego wpisywania numerów kart płatniczych. Płacąc za towary i usługi w podróży, w aplikacjach lub przeglądarce Safari, Apple Pay współpracuje z iPhone 6 i nowszymi wersjami, iPhone SE, iPad Pro, iPad (5 Generacja), iPad Air 2 oraz iPad mini 3 i nowszymi wersjami.

Klienci Banków Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA mogą także korzystać z Apple Pay w przeglądarce Safari na dowolnym komputerze Mac wprowadzonym w lub po 2012 r. z uruchomionym systemem macOS Sierra i potwierdzać płatności za pomocą iPhone’a 6 lub nowszego, Apple Watch lub za pomocą Touch ID na nowym MacBooku Pro.

Szczegóły oferty, w tym informacje o opłatach i prowizjach, wymagania techniczne, zasady korzystania z aplikacji mobilnej Google Pay oraz Portfel SGB dostępne są na stronie www.sgb.pl/mobilne.

Źródło: SGB-Bank SA
Udostępnij artykuł: