Płatności bezgotówkowe są dla każdego, Fundacja Polska Bezgotówkowa z kolejną kampanią reklamową

Bezgotówkowo

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję oraz Internet, czytamy w wydanym komunikacie FPB.

Kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa
Źródło: FPB, YT

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję oraz Internet, czytamy w wydanym komunikacie FPB.

‒ W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe są dla każdego, a otwarcie się na nie niesie za sobą szereg korzyści. Dzięki prowadzonym działaniom docieramy w sposób efektywny do dwóch, kluczowych z punktu widzenia Fundacji grup docelowych: konsumentów i przedsiębiorców.

Oba spoty reklamowe łączy nasza wspólna sprawa, czyli dbałość o bezpieczeństwo płatności i wygodę, zarówno przedsiębiorców, jak i odwiedzających ich klientów ‒ powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Czytaj także: Cashless Congress, w tym roku o gotówce i płatnościach bezgotówkowych

Konsumenci i przedsiębiorcy

Tematyka spotów nawiązuje do wygody i bezpieczeństwa, czyli aspektów ściśle związanych z płaceniem kartą w sklepach i punktach usługowo-handlowych. Emisje dwóch (30 i 15 sek.) spotów reklamowych w kanałach TV będą trwać do końca lipca.

Pierwszy ze spotów zatytułowany Koleżanka jest skierowany przede wszystkim do konsumentów, natomiast drugi Miasteczko do przedsiębiorców. Będzie je można zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 i Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych.  

W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe są dla każdego

Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię w Internecie, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona zainteresowanych osób.

Za opracowanie koncepcji, realizację reklamy i zakup mediów odpowiadają: dom mediowy Wavemaker oraz agencja VMLY&R. Działania digital prowadzone są przez agencję They.

Kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa
Źródło: FPB, YT

Czytaj także: Spór o rolę gotówki w gospodarce, potrzebny czy niepotrzebny?

Program Polska Bezgotówkowa

Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się małe, średnie i mikropodmioty, które chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowały płatności bezgotówkowych. Do udziału w Programie uprawnione są podmioty, które posiadają maksymalnie 5 placówek detalicznych. Uczestnicy Programu otrzymają wsparcie ze strony Fundacji polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez 12 miesięcy.

Od 1 września 2018 r. Program Polska Bezgotówkowa został rozszerzony o urzędy i inne instytucje sektora publicznego oraz o inne podmioty przyjmujące płatności, a niebędące przedsiębiorcami. Tym samym obejmuje on swoim działaniem także takie instytucje, jak urzędy gminne, sądy, uczelnie wyższe, instytucje kultury, sztuki i sportu, parki narodowe oraz szpitale i przychodnie, przedsiębiorstwa komunalne, a także fundacje czy stowarzyszenia.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie: www.polskabezgotowkowa.pl

Udostępnij artykuł: