Płatności mobilne w SGB to już 700 tys. transakcji od lipca 2019 roku

Bankowość spółdzielcza / Bezgotówkowo

płatności mobilne
Fot. stock.adobe.com Rido

Po sukcesie pierwszej części kampanii reklamowej „Mamy tu wszystko…”, Spółdzielcza Grupa Bankowa uruchomiła właśnie kolejną odsłonę promocji, pokazującej pełen wachlarz płatności mobilnych w Bankach Spółdzielczych SGB.

SGB: Klienci dodali do cyfrowych portfeli w telefonach i zegarkach blisko 20 tys. tokenów. Przełożyło się to na ponad 700 tys. transakcji o łącznej wartości 35 mln złotych #MamyTuWszystko #PłatnościMobilne #ObrótBezgotówkowy @SGBBank

Dodatkowo pomysł idealnie wpisuje się w aktualną akcję #zostańwdomu – wszyscy konsumenci przebywający w przymusowej izolacji i na kwarantannie będą mogli poznać najnowszą ofertę mobilną SGB.

20 tysięcy tokenów

Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy Kantar wynika, że promowane na przełomie 2019 i 2020 roku płatności mobilne w Bankach Spółdzielczych zauważyli nie tylko obecni klienci Banków, ale również użytkownicy kont w bankowości komercyjnej.

Do tej pory nie brali oni pod uwagę oferty SGB, teraz coraz częściej wyrażają nią zainteresowanie.

Zobacz więcej najnowszych wiadomości o wpływie koronawirusa na gospodarkę >>>

Według statystyk SGB-Banku SA, od uruchomienia w lipcu 2019 roku pierwszych płatności mobilnych w bankach SGB do 22 marca 2020 roku, klienci Banków Spółdzielczych tworzących Spółdzielczą Grupę Bankową dodali do cyfrowych portfeli w telefonach i zegarkach blisko 20 tysięcy tokenów.

Przełożyło się to na ponad 700 tys. transakcji o łącznej wartości 35 mln złotych.

Konsumenci w rzeczywistości z COVID-19

Nowa odsłona kampanii reklamowej SGB „Mamy tu wszystko…” kontynuuje familijną formę przekazu, którą znaną z pierwszej serii spotów. Banki Spółdzielcze odwołują się w niej do wartości rodzinnych, życia w lokalnej społeczności i… przymusowego pobytu w domach.

Kampania reklamowa SGB  "Mamy tu wszystko..."
Kampania reklamowa „Mamy tu wszystko…” Fot. SGB

Bohaterów kampanii już znamy – to postaci z pierwszego spotu, w którym wszystko było jeszcze „normalne”, rodziny spotykały się w kawiarniach i na świeżym powietrzu.

Oba przygotowane teraz przez SGB spoty reklamowe nawiązują do nowej rzeczywistości, w której znaleźli się konsumenci.

Bądź na bieżąco – zapisz się na nasz newsletter >>>

Banki Spółdzielcze pragną utrwalić w świadomości klientów, że dysponują – nawet w ciężkich czasach – pełnym portfelem płatności mobilnych, dobrze dostosowanym do indywidualnych potrzeb.

Kampania online będzie kierowała klientów na stronę www.sgb.pl/mobilne, na której są informacje o ofercie wszystkich płatności mobilnych dostępnych dla klientów Banków Spółdzielczych SGB.

Udostępnij artykuł: