Pobyt i leczenie w szpitalu klienci mogą zgłaszać przez MojąAvivę

Z rynku

Aviva wprowadziła kolejną funkcjonalność dla klientów korzystających z serwisu MojaAviva – mogą w pełni online zgłosić pobyt i leczenie w szpitalu. Dzięki temu zgłoszenie jest łatwiejsze, a wypłata świadczenia szybsza. Nowość jest istotna, gdyż roszczenia z umów szpitalnych należą do najczęściej zgłaszanych przez klientów. Udział szkód i roszczeń przekazywanych online przekroczył 40%.

ubezpieczenie online, wirtualny smartfon i ikony różnych ubezpieczeń
Fot. stock.adobe.com / Elnur

Aviva wprowadziła kolejną funkcjonalność dla klientów korzystających z serwisu MojaAviva – mogą w pełni online zgłosić pobyt i leczenie w szpitalu. Dzięki temu zgłoszenie jest łatwiejsze, a wypłata świadczenia szybsza. Nowość jest istotna, gdyż roszczenia z umów szpitalnych należą do najczęściej zgłaszanych przez klientów. Udział szkód i roszczeń przekazywanych online przekroczył 40%.

Tym samym poszerzył się zakres roszczeń z ubezpieczeń na życie i zdrowie, które klienci mogą składać cyfrowo, przez MojąAvivę.

MojaAviva pozwala na wygodne sprawdzenie statusu zgłoszenia, niezależnie od tego, czy było cyfrowe, telefoniczne, mailowe czy przesyłane pocztą

Już od pewnego czasu klienci mogą w ten sposób wnioskować o wypłatę w związku z wypadkiem, a uczestnicy tzw. grupówek również o świadczenia z tytułu urodzenia lub adopcji dziecka oraz śmierci bliskich.

W przypadku grupówek świadczenia wypłacane są nawet w dniu zgłoszenia. MojaAviva pozwala też na wygodne sprawdzenie statusu zgłoszenia, niezależnie od tego, czy było cyfrowe, telefoniczne, mailowe czy przesyłane pocztą. 

Czytaj także: Prywatna opieka medyczna i polisy zdrowotne rosną na pandemii

Serwis w nieustannym rozwoju

– Co kilka tygodni, a ostatnio nawet częściej, komunikujemy udostępnienie kolejnych nowości dla naszych klientów korzystających z MojejAvivy.

Dużą rolę w popularyzacji MojejAvivy odgrywają nasi agenci, bo portal jest ułatwieniem zarówno dla klientów, jak i dla nich

Do zalet naszego portalu przekonało się już ponad pół miliona klientów. Kolejnych pozyskujemy poprzez wygodę, jaką zapewniają funkcjonalności sprzedażowe i samoobsługowe.

Udostępniamy też usługi dodatkowe na preferencyjnych warunkach, czego przykładem jest telemedycyna. Dużą rolę w popularyzacji MojejAvivy odgrywają nasi agenci, bo portal jest ułatwieniem zarówno dla klientów, jak i dla nich – mówi Jolanta Karny, wiceprezes Avivy ds. sprzedaży i marketingu.   

Czytaj także: Prywatne ubezpieczenia coraz ważniejsze w ochronie zdrowia

Ubezpieczenia online to już codzienność

MojaAviva obejmuje ubezpieczenia na życie i zdrowie, produkty emerytalne (IKE i IKZE), ubezpieczenia majątkowe, a także usługi inwestycyjne (TFI i OFE). Jest najbardziej wszechstronnym serwisem online dla klientów ubezpieczeń w Polsce.

W 2020 roku Aviva jako pierwszy podmiot na rynku udostępniła klientom w pełni zdalną ścieżkę zakupu ubezpieczenia na życie online (ePolisa), uzupełnioną w tym roku o zdalną weryfikację tożsamości z użyciem MojeID.

W MojejAvivie klienci mogą zarejestrować większość szkód i roszczeń ze swoich polis. Dla najważniejszych, takich jak szkody OC, AC, BLS, NNW, a także dla roszczeń z polis grupowych, klienci mogą otrzymać automatyczną propozycję likwidacji szkody i wypłaty środków na swoje konto.  

Czytaj także: Aviva: zniżka dla dużych rodzin w ubezpieczeniu Twoje Życie

Udostępnij artykuł: