Pocztowe Życie rusza ze sprzedażą

Finanse i gospodarka

Pocztowe Życie rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń na życie. Pierwsze wystawi w kwietniu. Na początku będą to ubezpieczenia grupowe dla ok 80 tys. pracowników grupy Poczty Polskiej. Kolejny etap to produkty bancassurance dla klientów Banku Pocztowego i indywidualne ubezpieczenia ochronne dla klientów grupy.

Obszar ubezpieczeń w nowo przyjętej strategii grupy Poczty Polskiej na lata 2015-2020 jest jednym z kluczowych i strategicznych obszarów, pomagających stabilizować przychody grupy. Oferta ubezpieczeń życiowych będzie sprzedawana przy wykorzystaniu wszystkich kanałów dystrybucji grupy Poczty, tj. z wykorzystaniem placówek pocztowych i listonoszy.

,,Zbudowanie silnych ubezpieczeń na życie wpłynie na zwiększenie wartości grupy Poczty Polskiej. Chcemy dołączyć do grona największych sprzedawców ubezpieczeń na polskim rynku” – podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Przewiduje jednocześnie, że ubezpieczyciel życiowy będzie rentowny za trzy lata.

Pocztowe Życie jest spółką należącą do Poczty Polskiej. Pod koniec 2014 r. KNF wydała zgodę na powstanie spółki. Rzeczowy zakres działalności ubezpieczeń ma obejmować grupy 1, 2, 3, 4 i 5 działu I.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: