Pocztylion-Arka PTE S.A. w nowej odsłonie

Z rynku

Logo Pocztylion-Arka PTE S.A.
Logo Pocztylion-Arka PTE S.A. Źródło: Materiały prasowe

Rok 2019 to czas niezwykle przełomowy. Przyjęcie ustawy o wprowadzeniu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) rozpoczęło swoistą rewolucję systemu emerytalnego, która swym zasięgiem obejmie tak pracodawców i pracowników, jak i instytucje finansowe. Aby w sposób efektywny wdrożyć założenia nowego systemu, potrzebna jest fundamentalna zmiana na wielu płaszczyznach - począwszy od budowy i udostępnienia odpowiednich narzędzi, aż po zmiany w świadomości Polaków w postrzeganiu kwestii samego oszczędzania.

Pocztylion-Arka PTE S.A. zmienił logotyp #PocztylionArka

Na rynku finansowym obecnych jest wiele firm, których oferta obejmuje również produkty emerytalne. Pocztylion-Arka PTE S.A. w swojej wieloletniej działalności, jako jedyna polska marka, skupił się wyłącznie na świadczeniu usług związanych z zabezpieczeniem przyszłości emerytalnej swoich klientów. Fakt ten czyni spółkę specjalistą w zakresie długoterminowego inwestowania i efektywnego zarządzania ryzykiem, a w konsekwencji „ekspertem od emerytur”.

„Misją towarzystwa emerytalnego Pocztylion-Arka jest zapewnienie godnej przyszłości naszych klientów. To najwyższy priorytet, który konsekwentnie wypełniamy od ponad dwóch dekad. Z dumą czerpiemy z wiedzy i międzynarodowego doświadczenia inwestycyjnego naszych partnerów. Nieustannie rozwijamy się, dopasowując do nowych potrzeb rynku, oczekiwań trendów, potrafimy skutecznie przewidywać, a uwzględniając każde ryzyko osiągamy znakomite wyniki. Stojąc w obliczu finansowej rewolucji, jaką jest wdrożenie Pracowniczych Planów Kapitałowych, uznaliśmy, że jest to doskonały moment także na odświeżenie naszego wizerunku. Chcemy podkreślić, że PPK to nowoczesne spojrzenie w bezpieczniejszą przyszłość, dlatego unowocześnienie dotychczasowego logotypu Pocztylion-Arka to dla nas swoisty symbol zmiany, jaka czeka nas wszystkich” – mówi Adam Gola, prezes zarządu Pocztylion-Arka PTE S.A.

Nowy logotyp spółki

Nowy logotyp spółki łączy w sobie tradycyjną prostotę oraz nowoczesny styl. Zauważalne jest tu uwypuklenie kluczowych wartości, jakimi są m.in. odpowiedzialność społeczna i etyka inwestycyjna. Co więcej, charakterystyczny kształt i kolorystyka sygnetu stanowią czytelną sugestię opieki, ochrony, stabilności oraz aury bezpieczeństwa, jaką Towarzystwo Emerytalne konsekwentnie roztacza nad swoimi klientami. Zmiana identyfikacji wizualnej dotyczyć będzie wszelkich dostępnych nośników i kanałów komunikacji.

Udostępnij artykuł: