Pokolenie cyfrowych tubylców

Finanse i gospodarka

  Polska doczekała się pokolenia cyfrowych tubylców, czyli osób urodzonych w dobie internetu, towarzyszącego im w każdym momencie ich życia. Według D eloitte, mamy wskaźnik korzystania z mediów społecznościowych wyższy niż Francja, Japonia i Niemcy.

  Polska doczekała się pokolenia cyfrowych tubylców, czyli osób urodzonych w dobie internetu, towarzyszącego im w każdym momencie ich życia. Według D eloitte, mamy wskaźnik korzystania z mediów społecznościowych wyższy niż Francja, Japonia i Niemcy.

Młodzi ludzie zwykle przed podjęciem decyzji sprawdzają oferty i ceny w swoich tabletach i smartfonach. W Polsce z takiej opcji korzysta już 25 proc. osób w grupie wiekowej 16-30 lat. Piotr Czarnecki, prezes Raiffeisen Polbank uważa, że generacja Y wcale nie dysponuje wiedzą, która powala na kolana. Nastolatkowie nie muszą jej mieć, dlatego że pytają... na Fejsie, znajomych, osoby sobie bliskie, które podpowiedzą, bo już sprawdziły, że coś jest dobre i dodaje wartości. Zakupy zaczynają od Ceneo, czyli wchodzą na internetowe porównywarki cen, dopiero potem dokonują wyboru. - Dla generacji Y technologia jest w tle. Czy ktoś teraz zastanawia się, jaki wybrać system operacyjny? Nikt.

Cały artykuł "Redaktor Naczelny miesięcznika Nowoczesny Bank Spółdzielczy: Cyfrowi tubylcy nie czytają instrukcji" znajdą Państwo w najnowszym numerze "Nowoczesnego Banku Spółdzielczego - 2014/05"

hp

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij artykuł: