Pokolenie Y w banku

Bankowość

Komunikacja video to silnie rozwijający się trend zarówno na świecie jak i w Polsce. Pozwala ona znaczne usprawnić zdalny kontakt, dzięki włączeniu tak istotnej mowy ciała, odpowiadającej za zrozumienie nawet do 55% przekazu. Video to przyszłość dla usług. Zdały sobie z tego sprawę największe banki komercyjne, ale i banki spółdzielcze. Walka o klienta trwa.

Komunikacja video to silnie rozwijający się trend zarówno na świecie jak i w Polsce. Pozwala ona znaczne usprawnić zdalny kontakt, dzięki włączeniu tak istotnej mowy ciała, odpowiadającej za zrozumienie nawet do 55% przekazu. Video to przyszłość dla usług. Zdały sobie z tego sprawę największe banki komercyjne, ale i banki spółdzielcze. Walka o klienta trwa.

Istotnym elementem układanki, składającym się na proces obsługi Klienta, jest nastawienie na niezwykle wysoką jakość obsługi, połączoną z komunikacją w czasie rzeczywistym. Tego właśnie oczekuje pokolenie Y, urodzone w przedziale 1980 - 1995r.

Młodzi, aktywni klienci nie mają czasu ani ochoty odwiedzać placówek bankowych. Wszystkie swoje potrzeby załatwiają za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a co więcej, mobilnej. Czy aby na pewno wszystkie?

Walka o młodych jest niezbędna w długoterminowej polityce każdego banku. Klient pokolenia Y zawsze wybiera najwygodniejsze dla siebie rozwiązania.

Wniosek kredytowy czy blokada konta nie dla każdego są sytuacją znaną i typową. Wyszukiwanie informacji o kryteriach przyznawania kredytu potrafi przysporzyć nieco kłopotu. Tu z pomocą przychodzi wizyta w placówce i rozmowa z doradcą. Co jednak, jeżeli nie mamy czasu na takie podróże? Teraz coraz więcej banków oferuje możliwość zobaczenia się z doradcą i umówienia w placówce na video-spotkanie, w czasie najbardziej dogodnym dla klienta. Do grona nowoczesnych Banków udostępniających video komunikację ostatnio dołączył Bank Spółdzielczy w Nidzicy.

Video komunikacja przychodzi z pomocą zawsze, kiedy Klient tego oczekuje. Gwarantuje zrozumienie przekazu doradcy dzięki udziałowi mowy ciała, dopełniającej w 55% odbiór treści. Klient widząc doradcę czuje się jak w placówce banku, w pełni obsłużony, gdzie uwaga skupiona jest na nim w 100%.

Element mowy ciała w komunikacji wpływa na zwiększenie perswazyjności przekazu, a co za tym idzie ułatwia sfinalizowanie sprzedaży. Przed bankami otworzyły się nowe perspektywy, gdzie osobiste spotkanie z doradcą bankowym staje się równoważne jakościowo oraz pod względem efektywności z komunikacją video.

Banki spółdzielcze podążają za trendem.

Tym razem to Bank Spółdzielczy w Nidzicy udowodnił, że podąża za trendami, wprowadzając nowe udogodnienia dla Klienta. W ostatnim czasie staje się to zauważalnym procesem. Banki Spółdzielcze dorównują największym. Od podstaw dbają o Klienta, nie pozwalając wyprzedzić się konkurencji.

PBC MEDIA S.A.

Udostępnij artykuł: