Polska kampania PR zwycięzcą tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Stevie Awards

Finanse i gospodarka

Procontent Communication prowadzący działania PR dla Saxo Bank Polska został zwycięzcą międzynarodowego konkursu Stevie Awards for Women in Business. Agencja otrzymała najwyższe wyróżnienie - Golden Awards w kategorii Reputation/Brand Management.

Do zadań agencji należy kompleksowe doradztwo komunikacyjne obejmujące budowanie wizerunku Saxo Banku na polskim rynku, pozycjonowanie jako eksperta CEO Saxo Bank Polska – dr Macieja Jędrzejaka oraz stałą współpracę z najważniejszymi mediami biznesowymi, ekonomicznymi i ogólnoinformacyjnymi.

Pozycjonowanie marki jest złożonym procesem, wymagającym długiej pracy. Zwycięstwo w konkursie Stevie Awards for Women in Business jest dla nas dużym wyróżnieniem, świadczącym o dobrych efektach, jakie udało nam się osiągnąć w czasie półrocznej współpracy z polskim oddziałem Saxo Banku – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication.

Nagrody Stevie Awards przyznawane są w czterech programach: The American Business Awards, The International Business Awards, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Women in Business. Co roku do konkursu w każdej z kategorii staje kilkaset prac z całego świata. Międzynarodowe jury złożone z ekspertów w dziedzinie komunikacji przyznaje złote, srebrne oraz brązowe statuetki, nagradzając w ten sposób najlepsze osiągnięcia z branży public relations oraz marketingu.

Za prowadzenie projektu odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół w składzie Piotr Plak i Joanna Sokołowska.

Źródło: Procontent Communication

Udostępnij artykuł: