Poszerzenie sieci Superpolisy

Finanse i gospodarka

Grupy MAK oraz GSU stworzyły nową spółkę celową - Superpolisa GSU. Jej głównym zadaniem jest poszerzenie sieci sprzedaży platformy ubezpieczeniowej Superpolisy. W ten sposób kanał sprzedaży naziemnej marki Superpolisa.pl poszerzył się o 100 biur sprzedaży ubezpieczeń i kilkuset agentów ubezpieczeniowych.

Stworzenie spółki celowej we współpracy z GSU jest efektem ogłoszonej przez grupę MAK strategii konsolidacji rynku pośredników ubezpieczeniowych w Polsce. “Zdecydowaliśmy się na współpracę obu organizacji i stworzenie wspólnej spółki celowej z przekonaniem, że razem mamy szansę stanowić znaczącą siłę na polskim rynku ubezpieczeń” – wyjaśnia Andrzej Wasilewski, członek zarządu MAK Investments.

Zarząd GSU postawił sobie jako jeden z celów strategicznych rozpoczęcie oferowania ubezpieczeń majątkowych dotychczasowym klientom, których posiadamy już prawie 300 tysięcy” – tłumaczy Witold Widenka, przewodniczący zarządu GSU Stowarzyszenie Ubezpieczonych.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: