Pramerica: nowa kampania „Profesjonalizm w każdym detalu”

Finanse i gospodarka

1 marca 2013 r. rozpoczęła się kampania billboardowa Pramerica - pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu". Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej głównym celem jest podkreślenie wagi, jaką firma przywiązuje do jakości swojej działalności.

1 marca 2013 r. rozpoczęła się kampania billboardowa Pramerica - pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu". Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej głównym celem jest podkreślenie wagi, jaką firma przywiązuje do jakości swojej działalności.

Pramerica zdecydowała się na reklamę, w której zamiast aktorów wystąpiły osoby zajmujące się na co dzień sprzedażą ubezpieczeń, life plannerzy. To właśnie ich wizerunki znalazły się na wielkoformatowych siatkach w dużych miastach Polski. Ostatnio przeprowadzone badanie Net Promotor Score (grudzień 2012 r.) potwierdziło duże uznanie klientów dla ich pracy.

"Bierzemy pełną odpowiedzialność za swoją pracę. Dlatego występujące w kampanii osoby podały swoje imiona i nazwiska" - mówi Bożena Regulska-Komornicka, dyrektor ds. marketingu w Pramerice.

Kampania potrwa do końca marca 2013 r. Billboardy możemy zobaczy w największych miastach Polski.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: