Pramerica rozpoczęła nową kampanią wizerunkową

Finanse i gospodarka

1 października Pramerica rozpoczęła kampanię outdoorową pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu", która jest kontynuacją wieloletniej strategii komunikacyjnej firmy. Tegoroczna odsłona, tak jak i poprzednie edycje, ma charakter wizerunkowy. Jej głównym przekazem jest wysoka jakość świadczona przez ubezpieczyciela.

Pramerica podkreśla, że jej wizytówką są wyszkoleni i wyselekcjonowani agenci ubezpieczeniowi – Life Plannerzy. Na kilkunastu billboardach w 12 największych miastach Polski przedstawiono ich zdjęcia. “Jesteśmy firmą godną zaufania i chcemy być wiarygodni zarówno dla obecnych, jak i potencjalnych klientów. Konsekwentnie realizujemy kampanie, w których uczestniczą nasi agenci – Life Plannerzy” – mówi Małgorzata Przychodzeń, rzecznik prasowy Prameriki. W tym roku w kampanii wzięły udział 23 osoby. Na plakatach zamieszczono także informację, że Pramerica obchodzi 15-lecie działalności na polskim rynku. Kampania potrwa do końca października 2014 r.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

 

Udostępnij artykuł: