Prezentacja Asseco Poland: Bankowość budowana przez klienta

NBS 2016/09

Z Andrzejem Nowakowskim, dyrektorem Pionu Banków Spółdzielczych w Asseco Poland, rozmawia Monika Podsiadło.

Nie wszyscy wiedzą, że Asseco wyrosło z bankowości spółdzielczej, a dopiero później stało się dostawcą IT także dla dużych banków komercyjnych. Jesteście partnerem dla szeroko rozumianego sektora bankowego od 25 lat. Obecnie mocno stawiacie, zresztą jesteście w tym pionierem na polskim rynku, na rozwiązania omnikanałowe. Dlaczego?

– Tradycyjna obsługa klienta, realizowana w oddziałach banku, była przez blisko700 lat jedynym kanałem komunikacji klienta z bankiem. Rewolucję rozpoczęły lata 60. XX w., gdy udostępniono pierwsze bankomaty. Kolejne lata to rozwój call center oraz bankowości internetowej i mobilnej. Czy przy takiej ilości kanałów dostępu do banku, którą mamy dziś, klient nie ma prawa poczuć się zagubiony? Tym bardziej że ta obfitość nie zawsze przekł...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: