Prezentacja: Assistance jako wartość dodana

NBS 2012/09

O usługach assistance rozmawiamy z prezesem zarządu Mondial Assistance, Tomaszem Frączkiem.

Jak wygląda rynek usług assistance w Polsce w kontekście współpracy z rynkiem finansowym?

– Produkty assistance stają się standardem i coraz częściej dołączone są do produktów bankowych – ROR-ów, kredytów konsumenckich czy kart płatniczych oraz produktów ubezpieczeniowych – już nie tylko samochodowych, ale również domowych czy medycznych. W 1991 r. PZU jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła dla swoich klientów usługę assistance do ubezpieczeń motoryzacyjnych. Pakiet usług assistance zaproponowany wówczas przez Mondial Assistance (wtedy jako Elvia Assistance) zrewolucjonizował rynek ubezpieczeń komunikacyjnych i na stałe wpisał się w ich krajobraz. PZU we współpracy z Mondial Assistance wyznaczył standardy, bez których dzisiaj trudno wyobrazić sobie pakiet ubezpieczeń samochodu. Kolejny krok milowy to przełom 2003 i 2004 r., kiedy to w Pekao S.A., do rachunków oszczędnoś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: