Prezentacja: Bezpieczny Klient – Bezpieczny Bank

NBS 2010/09

Aby dorównać konkurencji, banki muszą cały czas inwestować w nowe rozwiązania pozwalające zmniejszyć ryzyko finansowe. Dostrzegając zmieniające się potrzeby rynku, Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor zorganizowało ogólnopolski program "Bezpieczny Klient - Bezpieczny Bank".

Wspomniany program umożliwia bankom spółdzielczym, jak również ich klientom sprawdzanie uczciwości płatniczej kontrahentów oraz odzyskiwanie od nich zaległych płatności. – Udział w tym przedsięwzięciu wpływa na zmniejszenie ryzyka finansowego związanego z niewypłacalnością klientów, a także wspomaga klientów banku w ograniczaniu ryzyka prowadzonej przez nich działalności gospodarczej – wskazuje prezes BIG InfoMonitor, Mariusz Hildebrand.

Dzięki programowi „Bezpieczny Klient – Bezpieczny Bank” banki oraz ich klienci mogą odzyskiwać należności poprzez wpisanie dłużnika do Rejestru Dłużników BIG, a także sprawdzać potencjalnych kontrahentów w BIG InfoMonitor, który daje obecnie dostęp do ponad 4,6 mln informacji gospodarczych.

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: