Prezentacja: Kraj płatności mobilnych

BANK 2013/06

Z Aleksandrem Naganowskim, Business Leaderem w dziale Business Development w firmie MasterCard rozmawia K onrad Żybort

Jakie znaczenie dla biznesu MasterCard mają innowacje?

– Tak naprawdę właśnie one mają kluczowe znaczenie. To taka swoista obietnica wobec wydawców i użytkowników naszych rozwiązań, że to co robimy będzie zawsze na światowym poziomie, gdy chodzi o nowoczesność. Jeśli ktoś korzysta z produktów MasterCard, to musi mieć pewność, że są one najbezpieczniejsze i najlepsze, i że wykorzystamy ku temu wszystkie dostępne środki. Dzięki temu, że jesteśmy firmą międzynarodową, możemy lokalnie wykorzystać również doświadczenie z różnych innych rynków. Wydaje się, że dobrze sobie radzimy z innowacyjnością, jednak staramy się przy tym pozostać pokorni. Z jednej strony mamy specjalne komórki odpowiedzialne za rozwój nowoczesnych rozwiązań, jak MasterCard Labs, które przygotowuje prototypy produktów.

[...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: