Prezentacja: Mariusz Hildebrand – „Bezpieczny klient – Bezpieczny bank” Nasza oferta to nie chwyt marketingowy

NBS 2010/04

Rozmowa z Mariuszem Hildebrandem, prezesem zarządu InfoMonitora Biura Informacji Gospodarczej SA

Panie prezesie, na czym polega wyjątkowość waszej oferty?

– Zanim omówię program, którego istota zawiera się w nazwie „Bezpieczny klient – Bezpieczny bank”, chcę przypomnieć, że unikatowość naszej oferty wynika z dostępu InfoMonitora do bankowych baz danych, zarówno Biura Informacji Kredytowej SA, jak i Związku Banków Polskich. Jako jedyni na rynku legitymujemy się tego rodzaju relacjami, dlatego też konkurencja, przynajmniej w odniesieniu do tego obszaru, nie dysponuje podobną ofertą.

Wspomniana możliwość dostępu do bankowych danych pozwala nam udostępniać przedsiębiorcom komplementarne rozwiązanie, w postaci przekrojowego przeglądu rynku. To ewenement w polskich realiach.

Specyfika danych gromadzonych w Biurze Informacji Gospodarczej InfoMonitor (BIG InfoMonitor), polega na tym, że możemy przetwarzać i udostępniać ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: